Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22134
    eric.u
    Deltagare

      Tjena alla glada människor.
      Jag hade en impreza RX MY00 i 3 år. Sen blev det åka volvo 3 år.
      Nu har jag äntligen beställt en Subaru igen.
      Det blev en Forester 2.5XT MY07 med extra räksallad.

      Känns kanoners.
      Men undrar nu om man får vara betalande medlem som forester åkare eller om man är helt banlyst från träffar 🙁

      Hoppas på kul åka i vinter… minns en sjöträff mmm…

      Mvh Eric

      #190443
      Manor
      Deltagare

        Tjenare Eric, och välkommen tillbaka till forumet :-).

        Kul att det blev en Subaru igen…och den här gången så blev det turbo också.

        Det är väl tveksamt om du kan bli en betalande medlem då du har “fel” modell (alltså inte en Impreza som krävs), men att dyka upp på någon lokal träff ska väl inte vara något problem som jag ser det.

        #190445
        BoltzFXT
        Deltagare

          Grattis till ett alldeles utmärkt bilval! Har haft min 2.5XT i 1,5 år nu och det är tveklöst den bästa bilen jag nånsin haft 🙂 Den är min bästa vän i skogen såsom vid rödljuset när man står sidan om nån dekaltrimmad Honda eller nåt }(

          Amerikanerna har ett specialforum för forester http://www.subaruforester.com och där finns även en avdelning för scandinaver

          (hmmmm fasen vad det börjar rulla Forester nere i Skåne förresten, vart inne hos den lokala försäljaren och det stod nästan bara foresters i hallen)

          #190442
          Toni
          Deltagare

            Men undrar nu om man får vara betalande medlem som forester åkare eller om man är helt banlyst från träffar Mvh Eric

            Tidigare har det varit så att den som kommer på många träffar, som ställer upp och är delaktig i föreningens arbete m m kan få bli medlem även utan Impreza. Så var det iallafall när Legacylarsa blev medlem en gång i tiden trots att han körde Legacy. Men det avgörande är som sagt DELTAGANDE och ENGAGEMANG i föreningens aktiviteter.

            (Sen är det iofs möjligt att du redan ÄR medlem! Om du blev medlem på den tiden du hade din Impreza så lär ditt medlemsnummer finnas kvar. Maila styrelsen och fråga!)

            #190444
            eric.u
            Deltagare

              Tjena Toni.

              Tror att jag mitt nick här på den tiden var RX Ligisten.
              åkte en silver 2.0 RX my 00, nerlackad och 4″ utblås 🙂
              På den tiden hade jag medlems nr 221. har fortfarande kvar de medlemskortet 🙂 inbiten subaru fantast..*ler*

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.