› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Är detta rätt? (Laddtrycksmätare) Detta ämne har 2 svar, 1,077 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av danne_silver. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 11 december, 2006 kl. 15:00 #1178 danne_silverDeltagare Där jag ringat in finns det en ledig ”nippel” på insuget. Där kopplade jag in min laddtrycksmätare. är det rätt? Den visar 0.6bar som max. Det är en GT -98 det handlar om. Dock skall den väl ladda 0.7 original? 11 december, 2006 kl. 15:28 #43103 specializedDeltagare Japp, ser rätt ut. Syns inte exakt på bilden, men min mätare ansluts också på en nippel i det inringade området. Angående laddtryck så kan ju mätaren visa fel. Åk till Subaru-handlaren och kolla med Select Monitor eller Delta Dash. Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857 ————————————— Efternamnen på mina flickvänner är ————————————— Jpg ,wmv och mpg 😉 ————————————— 11 december, 2006 kl. 15:29 #43104 danne_silverDeltagare Tack då vet jag. Är helt grön inom det här med impreza. Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.