Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #187059
    Blocken
    Deltagare

      Tll de tunga posterna som ordförande och kassör borde väl tilsättas av någon dinosaur i gänget. Mycket ansvar och säkert en hel del pengar.Dessutom kan det ju kännas bra om den som blir sponsoransvarig är en jäkel på att snacka och har en del tekniskt kunnande på området.Men om det saknas folk som vill ställa upp så kan jag kanske tänka mig att fixa lite medlemshantering. Om man kan söka det trots att man e ny här?Det kan väl tänkas vara en post som inte behöver ta upp all ens lediga tid.Sitter redan som orförande i en styrelse.Vill ju hinna köra lite kokare imellanåt med./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

      Det tackar vi för! Lysande! Strålande 🙂

      Fler som du, tack!

      🙂

      /AB

      Crescent Boge KokarEdition I

      #187073
      Chewie
      Deltagare

        Förslag på materialare eller webmaster, skulle kunna vara jag!

        Webmastern får gärna kontakta mig eller skriva i tråden vad han/hon gjort i innan för underhåll osv. Kan vara bra att veta hur det funkar innan man ger sig in i det!

        Magnus “Chewie” “Neo” 😀 😀 som fått på stor vinge..

        #187067
        Yonaz
        Deltagare

          Jag har det stora nöjet att presentera följande:

          Nuvarande ordförande väljer att inte avsäga sig sina uppdrag i SSI.
          Jag tror de flesta i klubben känner som jag: Glad och lättad över Anders beslut.

          Nu är det bara för Anders att köpa sig en ny impreza och fortsätta arbeta i samma goda anda.

          Vi håller denna tråd fri från chatt-inlägg.

          /J

          #187060
          Blocken
          Deltagare

            Jag har det stora nöjet att presentera följande:Nuvarande ordförande väljer att inte avsäga sig sina uppdrag i SSI.Jag tror de flesta i klubben känner som jag: Glad och lättad över Anders beslut.Nu är det bara för Anders att köpa sig en ny impreza och fortsätta arbeta i samma goda anda.Vi håller denna tråd fri från chatt-inlägg./J

            Japp! Detta förutsätter dock att vi får fler frivilliga ute i landet och att medlemsansökningshanteringen förenklas och fråntas en redan strängt upptagen styrelsemedlem!

            Så det så.

            /AB

            #187066
            Manor
            Deltagare

              Jag har det stora nöjet att presentera följande:Nuvarande ordförande väljer att inte avsäga sig sina uppdrag i SSI.Jag tror de flesta i klubben känner som jag: Glad och lättad över Anders beslut.Nu är det bara för Anders att köpa sig en ny impreza och fortsätta arbeta i samma goda anda.Vi håller denna tråd fri från chatt-inlägg./J

              HURRA :*.

              mvh Mats N

              #187070
              Addson
              Deltagare

                Jag har det stora nöjet att presentera följande:Nuvarande ordförande väljer att inte avsäga sig sina uppdrag i SSI.Jag tror de flesta i klubben känner som jag: Glad och lättad över Anders beslut.Nu är det bara för Anders att köpa sig en ny impreza och fortsätta arbeta i samma goda anda.Vi håller denna tråd fri från chatt-inlägg./J

                Japp! Detta förutsätter dock att vi får fler frivilliga ute i landet och att medlemsansökningshanteringen förenklas och fråntas en redan strängt upptagen styrelsemedlem!Så det så./AB

                Du e fan värd en Kiss på kranen………..”Citat ronny o ragge”

                #187055
                ExOrdis
                Deltagare

                  Kanonbesked!

                  #187050
                  syke
                  Deltagare

                    Yay! Go Block!

                    #187061
                    Blocken
                    Deltagare

                      Dags för valberedningen (LegacyLarsa mfl) att knyta ihop säcken!
                      Desen och Chewie är intresserade av arbete, om jag läser rätt i denna tråd?

                      Enligt telefonsamtal idag sitter Kaarlo kvar som kassör om vi inte hittar någon bättre lämpad.

                      mvh Blocken

                      #187062
                      Blocken
                      Deltagare

                        Ska Janne248 moderera bort de poster vi inte längre söker, tack.

                        /Block

                        #187064
                        Janne248
                        Deltagare

                          Ska Janne248 moderera bort de poster vi inte längre söker, tack./Block

                          Sorry, Janne kan inte moderera här… 🙁

                          EDIT: Göran, moderera lite enligt Blocks önskan.

                          //Janne – som vill moderera mera.

                          #187063
                          Blocken
                          Deltagare

                            Så där ja! Då var årsmötet avklarat! Vi välkomnar nya och gamla personer till deras poster.

                            Klubben kommer se ut enligt följande (Grusdräparn ska bara skriva klart protokollet och få det justerat, men tills vidare…)

                            Information till materialansarige och medlemshanterar’n kommer så snart det finns tid, troligtvis inte före midsommar.

                            Styrelsen:
                            Ordförande: Anders Block (Blocken)
                            Vice Ordförande: Jan-Erik Sjödin (Janne248)
                            Kassör: Kaarlo Käyhkö (Kassamannen)
                            PR-ansvarig suppleant: Jonas Öhrling (Yonaz)

                            Klubbposter, ej styrelse:
                            Webmaster: Göran Frölander (Ozo)
                            Vice webmaster: Max Ahston (Maxan)
                            Materialansvarig: Magnus Andersson (Chewie)
                            Medlemshantering: Andreas J-son Hildinggren (Desen)

                            Regionsansvariga
                            Övre Norrland: Anders Vikström (Lefty)
                            Nedre Norrland: Jan Kvarnström (Kvarnis)
                            Dalarna|Värmland: Lars Linder (LegacyLarsa)
                            Västerås: Daniel Nilsson (Daniel83)
                            Stockholm: Jesper Wolf och Mikael Wallman (Jeppe och Walle)
                            Göteborg: Mats Lindholm (Mats)
                            Öst: Jonas Öhrling (Yonaz) Tillförordnad tills regionen kommer igång
                            Syd: Pasi Kauppi (Pasi_k)

                            Revisorer
                            Toni D’Angelo (Toni)
                            Kjell Pettersson (ExOrdis)

                            Valberedning
                            Sammankallande Claes Wikdahl (Strat)
                            Suppleant Lars Linder (LegacyLarsa)

                            Vv moderera om jag förväxlat någon… Åker på fotbollstävling nu 😉 /Block

                            #187065
                            Janne248
                            Deltagare

                              Vv moderera om jag förväxlat någon… Åker på fotbollstävling nu 😉 /Block

                              Tycker de stämmer prima!

                            Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.