SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Artikelnummer Bromsskivor och belägg

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    goldog
    Deltagare

Hejsan!

Jag har en impreza gt -00 och tänkte kolla om någon har tillgång
      till artikelnummer (part#) till bromsskivor samt belägg till min bil (både fram och bak).

Tänkte skicka efter en bromssats från USA men han ville han part# på orginal grejerna innan han kunde fixa något (av någon anledning) ?

Janne248
      Deltagare
        goldog
        Deltagare

Tittat där, hittade inget i listan…
          Skapade en tråd för o kolla om någon hade nummrena men inte skrivit upp dem i listan, är det ingen som har dom ringer jag till kundmottagningen imorgon bara, inte mer med det 🙂

MariaimprezaGT
          Deltagare

Har du en GT?

Då heter skivorna 26310-AA031 samt 26310-AA032.

Sånt kan man kolla på vår sida, om man går in på http://www.autoexperten.nu/boras slår in regnummer, söker upp sin vara, trycker på den blå länken. Då kommer de upp en ruta, där trycker man på ”aliasnummer” finns orginalnumret med där så står de ”Subaru …..”

Maria

Audi is teh ####!!

goldog
            Deltagare

Gjorde faktiskt precis som du skrev men på både mekonomens, meca’s och eran sida… kom dock inte fram till artikelnummrena du skrev konstigt nog…

Fick fram:
              Fram: 26310-AC041
              Bak: 26310-AA051

Såg nu varför vi fått fram olika, du kollade på 14″ hjul…

MariaimprezaGT
              Deltagare

Gjorde faktiskt precis som du skrev men på både mekonomens, meca’s och eran sida… kom dock inte fram till artikelnummrena du skrev konstigt nog…Fick fram:Fram: 26310-AC041Bak: 26310-AA051Såg nu varför vi fått fram olika, du kollade på 14″ hjul…

asg 😀 hade lite bråttom där en stund hahaha

Maria

Audi is teh ####!!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.