• Detta ämne är tomt.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33046
    Sphinx
    Deltagare

      Har letat i forumet och har hittat flera trådar angående just detta men inte kommit fram till något bra.

      Jag vill ha AUX-ingång, gärna så smidigt som möjligt men alla förslag är välkomna!

      Legacy 3.0R B-Spec 2005

      #273172
      Igge
      Deltagare

        Finns boxar till vissa bilar som lurar stereon att tro att man har cd växlare. Hade det i min bmw.
        Ska se om jag hittar sidan ikväll, påminna mig om jag inte skriver något 🙂

        #273173
        zanoii
        Deltagare

          Sätta in en stereo.. Som har aux?

          Meckigt på legacyn då originalstereon är integrerad i mittkonsolen och man måste byta hela konsolen inkl manöverpanelen för A/C. Dessutom finns ersättningskonsollen bara för JDM vilket innebär högerstyrt och då blir passformen lite skum. Men visst, det GÅR att göra.

          Lådan som man kan koppla in heter väl Grom eller nåt liknande?

          #273174
          Sphinx
          Deltagare

            Aha ok, jag har inbyggd 6disc cd-växlare inbyggd.

            #273170
            Mumin
            Deltagare

              Bara lossa stereon smäll dit aux om går dra till mitt armstödet finns original grejor till detta hör med Subaru

              #273171
              FiddeFuling
              Keymaster

                Jag köpte en “ombandlare” som jag kopplade till CD växlar ingången. så nu har jag USB och AUX, skall bygga på med Blåtand också.

                fick ge 1000 för denna på Ebay, företaget ligger i Tyskland om jag nu mins rätt.

                Fungerar kalas bra. Jag har en Legacy 2004 med standard Kenwood stereo.
                d—0.o—b

                Edit…

                GROM usb2 heter boxen jag har

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.