Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Subaru-Calle
    Deltagare

Här förra sommaren så satta jag på ett nytt avgassystem, som jag beställt över nätet.
      Allt har funkat bra och inte vart några problem alls fram tills här när jag besiktade bilen. Då jag fick höra att värdena låg strax över 290 vilket var på tok för högt.

Och nu när bilen snart ska besiktas så känner jag att jag verkligen måste få ordning på det här innan man tar ut bilen för sommarn 🙁

Så nu till min lilla fråga :p
      Hur löser jag detta till ett bra pris? (Inte snål på delarna , utan dom onödiga utgifterna)
      Jag hörde mig för med JRM där bilen vart inne, och dom sa att det kunde lösas och allt skulle kosta runt 5-6000 kr…

Men med tanke på att jag är svetskunnig tänkte jag att detta var inga problem för mig att fixa, men enligt JRM skulle den (katten) sitta på ett speciellt ställe .. ??

Någon som lyckas veta var detta speciella ställe kan vara? 😉

Tack på hörhand! //Calle

adam.b.w
      Deltagare

lite efter lamdan i downpipen brukar alla sätta den. men sett på ditt org system igen annars när du ska besiktega

Subaru-Calle
        Deltagare

Okejokej! ah jag hade tänkt att göra det , men åker man på en flygande senare så är man ju körd vilket fall som helst. Så känns som att fixa det skulle vart det bästa alternativet 😛

adam.b.w
          Deltagare

Okejokej! ah jag hade tänkt att göra det , men åker man på en flygande senare så är man ju körd vilket fall som helst. Så känns som att fixa det skulle vart det bästa alternativet 😛

se till att ha den där hela tiden då 😉
            eller hoppas att dom inte kollar om du har en katt på bilen har inte varigt med om att dom har gjort de tidigare häller:D

Subaru-Calle
            Deltagare

haha åker den på får den sitta 😛
              Nää oddsen för att dom gör det är väll minimala.

Vad skulle du rekomendera att jag gör ? :rolleyes:

adam.b.w
              Deltagare

haha åker den på får den sitta 😛
                Nää oddsen för att dom gör det är väll minimala.

Vad skulle du rekomendera att jag gör ? :rolleyes:

köp en katt och släng på 😉 de ska jag “kanske” göra om jag orkar 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.