Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #827
    foss
    Deltagare

      Vet någon om det går att köpa plåtar som är färdigbockade för att avskärma luftfiltret och motorrummet? Undrar även om det finns plåtar som skärmar av grenröret mot ic? Eller finns det andra smarta lösningar för att leda bort värmen? Bilen är en STI impreza.

      #40659
      Addson
      Deltagare

        Vet någon om det går att köpa plåtar som är färdigbockade för att avskärma luftfiltret och motorrummet? Undrar även om det finns plåtar som skärmar av grenröret mot ic? Eller finns det andra smarta lösningar för att leda bort värmen? Bilen är en STI impreza.

        …när det gäller plåtar som skärmar av grenröret mot ic:n, så sitter det väl redan sådana original…åtminstone på min GT.mvh Mats N

        Inte på min Gt “Längre” tihi busgrabb där!!

        #40658
        Kvarnis
        Deltagare

          Använd avgasbandage 🙂

          #40657
          Manor
          Deltagare

            Vet någon om det går att köpa plåtar som är färdigbockade för att avskärma luftfiltret och motorrummet? Undrar även om det finns plåtar som skärmar av grenröret mot ic? Eller finns det andra smarta lösningar för att leda bort värmen? Bilen är en STI impreza.

            …när det gäller plåtar som skärmar av grenröret mot ic:n, så sitter det väl redan sådana original…åtminstone på min GT.

            mvh Mats N

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.