SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Bärarms bussningar!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    KingWood
    Deltagare

Det är så här att jag har fått ett väldigt tråkigt ljud ifrån mina bärarms bussningar, Jag har konstaterat att ljudet kommer från dom främre bussningarna som är orginalbussningar. Tanken är att jag ska byta dom här bussningarna till nån hårdare variant, men läget är så att dom bakre bussningarna är utbytta till en hårdare variant av okänt fabrikat.
      Min fundering är nu om jag kan byta ut dom främre bussningarna till tex powerflex och ha kvar dom bakre, eller finns det risk att bilen får lustiga vägegenskaper! Alternativet är att byta alla fyra till samma fabrikat.
      Har juh kört med orginal fram och hårdare bak nu och det har juh inte varit nåt problem mer än att orginalbussningarna verkar ha gett upp:9

Är även tacksam för tips på utbytesbussningar som är bra!

Mvh Crille

lunkan
      Deltagare

http://www.streetperformance-butik.se säljer powerflex klicka dig fram väghållning/bussningar o sen subaru så är det bara välja o vraka 😉

camino cielo
        Deltagare

Eller sa kan du kora med subaru Grp N bussningar, da passsar dom garanterat.

Perra
          Deltagare

Borttaget. Sponsorer har sin plats i forumet 🙂

/Mod

Jockan
            Deltagare

Annars Crille så har jag svarv och lite aluminum på jobbet, så blir det stummt och bra 😛

Mvh Jocke-SPH

Om mitt körkort skulle idoljuryn sagt: Det Hänger Löst!

KingWood
              Deltagare

Funderade ett tag på att svarva sj på jobbet, typ pvc plast eller nåt annat kvalitativt! hehe! tack för erbjudandet men har köpt powerflex prylar!:P Nu ska man bara byta skiten också, slutar väll med ett allvarligt drogmissbruk misstänker jag! (dåliga nerver)

Jockan
                Deltagare

Haha, undrar om drogmissbruk är den slutgiltiga lösningen? tror det blir fint med powerflex runt om, lite avundssjuk är jag allt…

Tror David kommer i samma sits när han (jag) ska byta turbo och ic på hans bil }(

Mycket tjat om gruppbeställningar från hans sida, jag har fullt upp att hitta på ursäkter 🙂

Kom förbi och kolla i hans garage nån natt 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.