Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #44474
    snaps
    Deltagare

      har 2 st som är intressanta. Ska eventuellt ner till gbg nu i helgen och kika på dom=)

      #44463
      Mats
      Deltagare

        “Vad menar du med att köpa sakerna billigare?? tro inte att du bygger billigare och bättre en vad offerten du fick.” //subarumickeSå du menar att fmic kit för 19000:-, koppling för 16000:- är bra priser? Har ju läst om folk som köper fmic för ca 5 tusen och koppling för samma pengar. Vad är det som gör jrm-racing fmic/koppling så mycket bättre?

        Kan tänka mig att du blivit erbjuden ett APS-intercooler kit. Om du då jämför det med budget varianter från kina runt 5000-lappen så tycker jag det är lite orättvist. Funktionen på de båda är det säkerligen inget fel på men de kostar olika från början…

        Armani-jackan som kostar 15 000kr håller dig säkert lika varm som jackan från ÖB. Men det går liksom inte bara att kolla priset för vad en jacka kostar, det finns fler saker man får ta hänsyn till.

        Mats GBG
        Type R ’99

        #44475
        snaps
        Deltagare

          förstår också, men samtidigt så är ju 19.000:- fortfarande väldigt dyrt för ett fmic, tycker jag iallafall. Visst, det kanske är lite bättre, men om det är 11.000:- bättre vete fan=)

          Priserna jag fick var när jag var i deras webshop och kollade. Det är alltså inget jag har kontaktat dom för och fått en offert. Tänkte bara säga detta så det inte blir några missförstånd!

          #44454
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Hybrid/Autobahn rockar benhårt, och kostar i sammanhanget gratis – det går ICKE att berättiga merkostnaden på något annat kit upp mot 500 pållar, speciellt inte på en GT där det kittet sitter klockrent med lite omsorg nedlagt på installationen.

            /J – har 406 Rototestkusar på en hybrid, och det är inga som helst problem med insugstempen.

            #44468
            Tolle
            Deltagare

              kolla om du har PM vart nåt konstigt! annars får jag knåpa ett nytt!!

              #44469
              Tolle
              Deltagare

                Ett nytt försök gav resultat!!

                Du har PM!!! 😀

                #44476
                snaps
                Deltagare

                  såg det….du har också pm;)

                  #44461
                  Grusdraparn
                  Deltagare

                    Hoppas på runt 330-340hk.

                    Köp en färdig, seriöst trimmad bil, finns fina exemplar till salu i klubben. Helt klart mest prisvärt. 🙂

                    /K – klart-å-betart

                    #44458
                    Kvarnis
                    Deltagare

                      Fredags tips 😀

                      Köp en bil först, men pm’a vilket budget och vilket mål du har så ska kan jag se till att du får vad du vill ha till rätt kurs.

                      Vilka pengar du kan lägga utt är det första som spelar roll, vad du kan få för det är en annan5.a, ska du skruva själv lr leja bort allt spela oxå roll.

                      /Kvarnis been there done that

                      #44477
                      snaps
                      Deltagare

                        Kvarnis: Jo, förstår att jag måste köpa bilen först innan jag igentligen börjar ens tänka på trimning. Men, vill ju gärna inte köpa en bil för att sedan inse att det kostar halv miljard att bara byta bromsar=) Du har pm föressten.

                        Grusdraparen: Vad är det roliga i det?;-) Självklart så kan man göra det och har funderat på det också men har inte hittat någon bil till salu med dom moddsen jag vill ha.

                      Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.