SSC Allmänt snack Allmänt småprat Bild från Omars repa i jordbro.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

vem vann?

syke
      Blockerad

Evo:n, tyvärr. Eftersom jag inte är helt hundra på vad som hände ska jag inte säga för mycket. Men det jag hört var att Omar hade problem att få i trean, samt spann ganska kraftigt på ettan. Men lita inte till hundra på mig. 🙂

christopher
        Deltagare

Lådan låste sig på 2:an….#### happens. Trist för alla som var förväntningsfulla men mest synd var det om Omar, som har kört i från den Evon ordentligt tidigare. Men det är bara att komma igen Omar. Vi kommer ut och stöttar dig och hejar på.

Jag har lite bilder på när vi förjävels försökte fixa lådan på en bensinmack mitt i natten utan verktyg.
          /

maxan
          Deltagare

>Lådan låste sig på 2:an….#### happens. Trist för alla som
            >var förväntningsfulla men mest synd var det om Omar, som har
            >kört i från den Evon ordentligt tidigare. Men det är bara att
            >komma igen Omar. Vi kommer ut och stöttar dig och hejar på.

Jao! Jag vet en herre som lyckades låsa lådan 2 gånger på dryga dygnet 😉 höö höö.. Hur kul är det IGENTLIGEN att åka 2-3 mil på 2:an? 🙂
            Subaru – AWD – All Well Driven

omar
            Deltagare

Fin bild tycker jag även om jag fick pisk denna gången 🙁
              16″ hjulen var ingen hit, spann hejdlöst på ettan. Sen så skulle jag växla i trean så sket det sig. Tvåan fastnade i och jag fick inte ur den. Mekkade loss den idag så nu funkar lådan finfint igen 🙂
              Evon ifråga är Magnus svarta Evo6 Rs med Prospeed steg1 paket + att han är en jävel på att köra, 12.2 sek på kvartsmilen så… vi har mötts 4 gånger så nu står det 2-2 🙂
              Kul bild i Addes galleri där man kan se hur det spinner på alla 4 precis efter start.

Mvh Omar

the_dog
              Deltagare

Får man fråga vad som är gjort med bilen?

Har du några tider?

omar
                Deltagare

Vf22
                  Dogbox
                  Motec osv lite annat smått o gott 🙂
                  Motorn är helt standard innuti!
                  Inga tider än på kvartsmilen.

Mvh Omar

Kvarnis
                  Deltagare

Du får fixa R-däck till 16″ Omar så blir det nog andra bullar 😀

Kul att du fick ordning på lådan, hörde av SAM att det jävlats

syke
                    Blockerad

Kanske kan behaga någon, vad vet jag. Lite fin tycker jag den var iallafall. Min bror som tagit den (Omar vs. svart Evo).

http://www.amigaextreme.com/subban/Omar-vs-Evo.jpg

syke
                      Blockerad

Finns ett par bilder till, ska jag maila dom till dig? (Vad har du för adress?)

omar
                        Deltagare

Ja får jag tag i 16″ däck som biter som mina 18″ i start så kan jag nog förbättra rätt mycket. Kände med 16″ att bilen varvar ur mycket villigare… oj varvstoppet! oj varvstoppet igen! 🙂
                          Lådan funkar som den ska, det kan tydligen hända även om man har interlock monterad att tvåan fastnar. Men jag slarvade väldigt mellan 2an till 3an så allt kan nog hända.

Mvh Omar

ADDE.H
                          Deltagare

>Kanske kan behaga någon, vad vet jag. Lite fin tycker jag den
                            >var iallafall. Min bror som tagit den (Omar vs. svart Evo).
                            >

Snygg bild!Undra vem som är starter:D
                            Finns det fler bilder?Kan lägga upp dom i galleriet om det finns.
                            Hoppas Omar får ordning på lådan!

/Adde

ADDE.H
                            Deltagare

>Finns ett par bilder till, ska jag maila dom till dig? (Vad
                              >har du för adress?)

Det är bara att maila om du har lust:-)
                              adde.hulten@chello.se

/Adde

ADDE.H
                              Deltagare

Har lagt upp lite bilder som Stefan fotat i mitt galleri!
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi183&page=3

/Adde

ADDE.H
                                Deltagare

Har lagt upp lite bilder i mitt galleri från gelleråsen,birka,Växellådsmeckande på omars bil.
                                  Bilderna är tagna av Frasse
                                  .http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?page=4

/Adde

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.