Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    lunkan
    Deltagare

Som rubriken lyder så skulle jag vilja se en bild på den bakre krängaren med fästet till en GT monterad, det är nog fästet som är mest intressant. Tycker min ser lite lustig ut, inte bra om man satt dit den fel om man nu kan göra det? :+

camino cielo
      Deltagare

Som rubriken lyder så skulle jag vilja se en bild på den bakre krängaren med fästet till en GT monterad, det är nog fästet som är mest intressant. Tycker min ser lite lustig ut, inte bra om man satt dit den fel om man nu kan göra det? :+

Menar du fastet till chassit eller ”endlink” (vad heter det pa svenska?). Och Impreza GT, ar det GC8? Annars har jag for mig dom ar ratt lika eller? har ar iaf en bild pa min GGB med Whiteline krangare, hoppas det hjalper. (Och min bildar visar hur den har vandrat till vanster, darfor sitter endlinken lite snett).

http://i41.photobucket.com/albums/e270/goletasb/jan-feb-mar2006083.jpg

lunkan
        Deltagare

Tackar, ser inte lika ut men har sett hur det ska se ut så nu får jag kolla på bilen.

Adam K
          Deltagare

Det där är som sagt inget originalfäste, original sitter linken fastskruvad på ett svetsat fäste ungefär halvvägs ut på det aktra tvärstaget, på bilden det närmsta rosa staget med svarta ställskruvar på.

camino cielo
            Deltagare

Det där är som sagt inget originalfäste, original sitter linken fastskruvad på ett svetsat fäste ungefär halvvägs ut på det aktra tvärstaget, på bilden det närmsta rosa staget med svarta ställskruvar på.

Det ar inte rosa, det ar ”cherry blossom red”:D

Strat
              Deltagare

Finns bilder i min projekttråd:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=24&topic_id=581&mesg_id=581&page=&topic_page=1

Om det nu behövdes fler 🙂

/Claes

lunkan
                Deltagare

Tackar tackar precis vad jag behövde! :9

Adam K
                  Deltagare

😀 just det, rosa 😛

camino cielo
                    Deltagare

😀 just det, rosa 😛

Bevis pa att svenska spraket ar ordfattigt:D

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.