Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13487
    SecretAgentMan
    Deltagare

      Halloj!

      Precis hemkommen, och kameran vittjad, nöjd efter en dag med Guran, Johan, Claes, Kim & Co – och naturligtvis Madde.

      Hyfsat väder och massor av fina bilar.

      http://jerry.impreza.nu/data/impreza/automobil02/FrameSet.htm

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      Banträffsansvarig SSI

      #129811
      SecretAgentMan
      Deltagare

        …och jag “lyckades” snuva Guran på ära och berömmelse trots hans SVINGRYMMA nylackade hjul. 😮

        Finns en viss chans att det blir bilder på silverfisken med dito doktor i ett kommande nummer av Automobil. 😀

        Sorry Guran – nästa gång ÄR det din tur.

        /J – mappar själv (internt som fasen)

        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

        Banträffsansvarig SSI

        #129816
        Phoenix
        Deltagare

          knallade runt där idag för första gången, bra uppslutning med bred variation på sportbilarna.. skulle nog ställt ut min ifall den inte blivit stulen..

          Shelby cobran va snygg men hade ful färg, snyggaste imprezan av alla 5 va nog Jerrys 😉

          #129819
          Niklas
          Deltagare

            Såg trevligt ut! Snygg silver WRX! Skoj att där kom nån 01a med…
            OzO’s läpp är grym, måste nästan köpa en sån jag med! *drool* 😉

            Bra jobbat SAM! Ser att du lärt dig använda kameran efter sett mig härja runder! 😀

            Subaru – All we’ll drive!

            #129814
            Subbahenke
            Deltagare

              verkar vara en trevlig tillställning, gillade den mossgröna Porschen på slutet(Cool), själv var jag på Tullinge och inspekterade TXM cuppen, ganska kul det med

              Henke

              #129815
              LegacyLarsa
              Keymaster

                Såg ut som om ni hade en bra dag, själv var man i Säfsen (Fredriksberg) och var på guidad bergsklättringstur i hällregn med jobbarpolarna…

                /Legacylarsa

                #129813
                OzO
                Deltagare

                  Silverpilen snyggare?!?! 😮

                  Läppen är bara att köpa! Jag har skickat brev till IM och tvingat dom att sätta på den på alla nya Imprezor OCH på de <01 som vill. Åk till din närmaste återförsäljare. Ju fler läppar som min desto bättre! :p;):D

                  Om nån får för sig att lacka sina Kosei-ekrar svart blir det -> http://216.40.241.68/contrib/ruinkai/spanka.gif

                  “Mappar själv!” :p

                  😉

                  Tack till Daniel som fixade så att vi fick ställa ut! Det var en kulig dag, massor med roliga bilar… lite för många engelska MGs… hur roliga är dom egentligen?

                  Sliverpilen, vem vann 2 pris?? Jo, Blåsfisken så klart!

                  ________________________________________
                  http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                  “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                  #129818
                  Lasse
                  Deltagare

                    Inte vara ledsen nu, jag tycker nog det blir dött lopp mellan silverpilen och din subba. 🙂

                    #129812
                    SecretAgentMan
                    Deltagare

                      Det tyckte inte Automobil. 😉 :p

                      /J

                      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                      Banträffsansvarig SSI

                      #129817
                      dlehtihet
                      Deltagare

                        Det var kanonskoj att det ändå blev en del folk som kom dit (ställde ut och kom och tittade). Stort tack till er alla som kom dit 🙂

                        Göran fick priset “Best in fälg” på utställningen av oss allihopa så han ska inte vara ledsen 😉

                        Dr. J “fuskade” ju till det och visade upp rörmokeriet för alla som ville se (= öppnade huven). Inte konstigt att folk blir imponerade och gör så att han kanske hamnar i tidningen.

                        kanske ska vi göra detta till en liten tradition och förgylla folks liv den sista Augusti varje år??

                        M v h

                        //Danne

                        #129820
                        Niklas
                        Deltagare

                          Då får väl jag komma nästa gång med, “rallymounted” med stänkisar, ljusramp och annat lullull… 😀

                          Subaru – All we’ll drive!

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.