› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › Bilder på DBA 5000? Detta ämne har 2 svar, 969 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av Babar. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 9 maj, 2007 kl. 11:30 #5706 OzODeltagare Någon som har bilder på monterade DBA5000? Vill gärna se färger på nav och så ihop med bil… 🙂 Förutom rena produktbilder som finns då… http://www.peansweden.se/dba5000mix.jpg /G _____ ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ::::: Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag! 9 maj, 2007 kl. 13:28 #74781 MatsDeltagare Har inga bilder men ja kan förvarna om att det är saftiga leveranstider på andra färger än de som finns hemma. När det begav sig fanns det blå och röda hemma. Skulle fått vänta någon månad innan jag fått de guldfärgade som jag ville ha. Mats GBG/bromsar med DBA4000 nu… Regionsansvarig Göteborg 10 maj, 2007 kl. 08:40 #74782 BabarDeltagare Jag har ett par monterade. Tar lite bilder när jag kommer hem idag. Reservation för taskigt underhållna bromsok 😀 Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.