Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #956
    Staffe
    Deltagare

      Vad skulle bilprovningen säga om jag byter turbo och motorstyrning??

      Går det att få igenom bilen?
      —————————————
      Tuning Is Not A Crime!!!

      #41456
      MDE
      Deltagare

        man vet ju aldrig med bilprovningen, man får inte ändra nåt egentligen. Men så har dom förmodligen inte koll på vad för sorts turbo det ska va tex.jag tror så här moddar som inte syns så väl är oftast lättare att få ok! känns att det är svårare att få igenom en bil med en stor vinge än om den har bytt turbo/motorstyrning.

        /MDE

        #41457
        David
        Deltagare

          Jag gled igenom bilprovningen med 20psi i ladd, fmic, öppet filter och större turbo o farbrorn som besikta trodde det först va en evo ja hade :s. Så endel har ingen koll alls men det verkar vara ett lotteri.

          /D

          Ps: Det enda han påpekade var att mina stålomspunna slangar skavde mot nån metall och att han tyckte det lät kul när man växlade (dumpen) 😀

          #41458
          Staffe
          Deltagare

            Jag gled igenom bilprovningen med 20psi i ladd, fmic, öppet filter och större turbo o farbrorn som besikta trodde det först va en evo ja hade :s. Så endel har ingen koll alls men det verkar vara ett lotteri./DPs: Det enda han påpekade var att mina stålomspunna slangar skavde mot nån metall och att han tyckte det lät kul när man växlade (dumpen) 😀

            Hehe…tyckte de lät kul när han växlade 🙂 Hur kunde han ta fel på en impreza o en evo!!! Det är ju som volvo o saab 😉

            Ja det verkar ju lite som att spela på lotto när man e på bilprovningen…Jag får väll se hur det går, det är ju bara att hålla tummarna.

            Tack för svaren grabbar 😉
            —————————————
            Tuning Is Not A Crime!!!

            #41455
            RXY430
            Deltagare

              Jag fick ombesikning på gt99 för att blinkersglasen var för mörka, det blinkade i fel orange färg sa han x( Fast förra året var det inga problem, blev nitlott i år… fast apexi avc-r var inga problem att få igenom 😀

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.