Må så vara 🙂 men de var då bra mycket bättre gjutet med förstärkningar deta block, än mit ej257 i alla fall, är ju kraftigt homogent gjutet mellan cylindrarna, sammt sidorna, även förstärkningarna som pekar ner mot avgas portarna, samt dom upp mot plenum, var minst dubbelt så tjock 😀 så jag är tok nöjd, lika så stakarna som sitter i ser ut att vara av prima kvalitet, sen som jag sa, så är de någon form av hög comps kolvar som sitter i, vet inte exakt hur reglementet ser ut för grupp-N bilarna, men orört är då inte blocket i alla fall, och som sakt stansat med TMR 2010-06 kannske inte så jäte ballt i andras ögon, men räkte för att jag nästan skulle fälla en tår i alla fall 🙂
Kan säkert stämma att spec-c toppar från 05 och framåt är av sämre doningar, men dom toppar jag menar har ju en annan form av inlops kanaler i alla fall, port avskiljaren börjar ju längre ner på dom och gjutningar och storlek på kanalerna ser ju bättre ut än på euro spec bilarna, är ju dom topparna man helst siktar på att köpa till eta block.