Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 157 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

I alla fall så vill jag inte påstå att AP fuelrailen är att föredra då jag fick fila på inerkanten på railarna, sammt tälja i kontakterna för spridarna för att äns få dit fanskapet, så min fråga är, är de inge kamstyrning på newage wrx? för var fram mot kamdreven där styrningarna sitter som de blir ont om plats.
      Så eventuelt är Perrin och andra märken att föredra då dom kannske har bättre passform.

Kvarnis
      Deltagare

WRX from 05 har avcs, men innan njet.

Skickar du Olle nr på pm btw får ta ringa honom så att han kanske får fixa en uppsättning topapr till mig, han har fräs etc för bearbeting eller?

Fricke.w
        Deltagare

Ja du han har ju nå olika uppfiningar han använder sig av, samt egengjord flödes bänk och broms bänk 😀
          Men är vell bäst du pratar med han, så ni får snacka i hop er om vad som ska göras, skickar pm till dig med numret.

MVH
          Fredrik

TomK
          Deltagare

Har du dragit igång bilen?

Blev det någon catch till mig??

Fricke.w
            Deltagare

Jo visst fan den är i gång har haft lite problem med den, men de är löst de mästa nu 🙂 jo jag kan knåpa i hop din tank i morgon på jobbet, allt är färdigt till den, har bara glömt av att svetsa i hop den 🙂

Fricke.w
              Deltagare

Har ju lite fler bilder kom jag på som låg på mobilen 🙂
                Dock lär jag vell ta någon bild på hel heten på motorn och bilen nu när den är i gång och rullar också, men de får bli till veckan, för ska lacka lite detaljer först hade jag tänkt 😀

Fricke.w
                Deltagare

Ja de var vell tyvär alla bilder jag har för närvarande, men knäpper några fler när allt är som jag vill i motor rummet.

Erok
                  Deltagare

Ser ut som ettt jävligt bra garage!

Den där svarta lilla quattron går något så in åt helvete har jag för mig? =)

Fricke.w
                    Deltagare

Japp var ett jäkligt fint garage att vara i, golv värme i de som var duktigt upp skruvad, var tvungen att skruva i kort ärmat, när de var 20- utan för 😀
                      Jo är ägaren till den svarta Urken som han kallar den, vars garage jag fick låna, den bilen öser på duktigt kan jag säga, är mit livs värsta uåålevelse jag haft i den kan jag lova 🙂

Fricke.w
                      Deltagare

Tog med och lackade tryckrören på jobbet i går.

Fricke.w
                        Deltagare

Tyvär så vart de lite falu röd fäg varning på de hela 🙁 men nu är de gjort, så får vell köpa någon bättre färg och göra om de hella vid ett tillfäle.

Fan vad skitigt de ska bli motor rummet, nu när intercoolern är borta, alla framförvarande bilars stänk går ju rakt ner i skoppet och läger sig på motorn ;(

TomK
                          Deltagare

Jo, det blev ju bra! 🙂

Fricke.w
                            Deltagare

Jo de får vara så länge.

Fricke.w
                              Deltagare

Ja jag har ju hunit med någon bild till på galten, så lägger vell in dom, dock så ska jag fixa någon ny på motorn, nu när allt är hyfsat städat, samt allt är komplet.
                                I alla fall så är nya krock balken på plats på den här bilden, vart vell inte värdens snyggaste men den styvar vell upp karosen lite i alla fall, samt att de går att bogsera bilen i gen vid behov 🙂

Fricke.w
                                Deltagare

Sen en liten bild från en utflykt med hunden, mens jag fortfarande höll på att köra in maskineriet.

De som återstår utvändigt nu, är att sätta dit rosa towhokk fram, samt lite dekaler jag har liggandes, men ska in på rekond först, sen är den redo för våren.

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 157 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.