SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Blåa muttrar?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Nr4
    Deltagare

Hej alla.
      Vart kan jag köpa blåa muttrar med lås också till min kärra.

jockef
      Deltagare

testa ebay, jag beställde därifrån.

minid
        Deltagare

Är det hjulmuttrar du letar efter så finns faktiskt satser med låsmutter och vanliga muttrar på biltema i blått..

Nr4
          Deltagare

Är det hjulmuttrar du letar efter så finns faktiskt satser med låsmutter och vanliga muttrar på biltema i blått..

jo det är hjulmuttrar som jag söker efter. såg att jag inte lyckades få med det. men tack för alla svaren.

minid
            Deltagare

jo det är hjulmuttrar som jag söker efter. såg att jag inte lyckades få med det. men tack för alla svaren.

Här är en bild http://www.biltema.se/Archive%5CProduct_images%5C33%5CLarge%5C33-3290_l.jpg

Andersson
              Deltagare

Vad är det för gänga på en STI -04?(om det nu finns flera att välja på?)

MVH C Andersson / Mr Konjak
                Full fart, spar tid!
                Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

BVS-Robban
                Deltagare

Gänga är 1,25
                  Rekomenderar INTE biltemas då kvalitén var det sämsta jag varit med om. En del muttar gick att ”trä på” pinnbulten om ni förstår hur jag menar. Hålet i själva muttern var alltså för stort. Någon enstaka mutter gick att drå åt men övrigt ren smäck.
                  Blev att återlämna och köra på beprövade org prylar

Palm
                  Deltagare

Stjälar tråden och undrar var man kan hitta svart eloxerade muttrar, helst med kupol även om öppna ser mera ”racing” ut.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.