Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34855
    Subaruella
    Deltagare

      Hejsan!

      Jag söker efter en Subaru Impreza STI årsmodell 2004-2005, (PSE) VÄNSTERSTYRD!

      Helst Blå eller Silvrig!

      //; Elenor

      #283318
      Subaruella
      Deltagare

        Fortfarande Aktuellt!

        #283316
        KingCon
        Deltagare

          Har en silvrig -04. USA import så det är 2.5 liters motor med 300 hk och 6 växlad låda original. Vet ej hk idag men laddar 1.5 bar. Pga importen står det i besikningmännens papper att de ej ska koppla upp sig mot bilens dator. Vet ej vad de brukar kolla efter men man har kanske nytta av det i samband med trimning eller nåt sånt. Hårt inställda bilsteindämpare som knorrar lite bak när man kör sakta. I mitten uppe på instrumentpanelen sitter tre mätare som visar oljetemp, laddtryck och avgastemp. Uppgraderad oljepump som monterades av subaruverkstad i Halmstad förra året när de samtidigt bytte kamrem och bytte alla oljor i bilen (14 000kr). 19″ sommardäck på nya fälgar (10 000kr) som gått 200 mil och odubbade vinterdäck på svarta 19″ OZ fälgar som rullat en säsong. Ventilerade skivor fram och bak. Fram byttes i höstas och då monterades yellowstuffbelägg samtidigt. Kända fel är lite bubbla i lacken längst fram på huven och strax under tanklocket samt nån mindre buckla efter dörruppslag. Precis passerat 50 000 Miles så ca 8000-9000 mil. Pris 115 000 kr.

          #283319
          Subaruella
          Deltagare

            Du har PM!

            #283320
            Subaruella
            Deltagare

              Sökes fortfarande!

              #283317
              KingCon
              Deltagare

                Mailat bilder

                #283313
                Impreza112
                Deltagare

                  Jag har en röd 04 pse svensksåld 2 ägare endast 5000mil påkostad ca:400.000kr över orginal med delar som rullat runt 1000mil och detta är inget effektmonster som inte kan brukas. bilen är bygd för att åka rakt igenom svensk bilprovning och vara brutal på gata/bana. De mesta är gjort och allt med kvalitets delar som är långt över alla andra.
                  Info ges i telefon. bilen är inte billig och inte dyr heller! Du förstår nog säljs för en liten bråkdel vad de kostat men är bra mycket dyrare än alla andra importer, ovårdade bilar eller dålig historik sönderskruvat eller dåliga delar.
                  Så enkelt förklarat du når mig på 0708375047 och jag är trevlig och inte så hård o arg som texten kan låta=) vill bara att du förstår va du ringer på och letar du billigt inköp är de dyrt ägande så är de bara och då är detta ingen bil för dig.
                  Mvh/Christian

                  #283321
                  Subaruella
                  Deltagare

                    Tja! Tack, jag har hittat en 04:a svensksåld blå för någon vecka sedan som också rullat 5000 mil! 🙂 jag har glömt att uppdatera tråden!

                    #283314
                    Impreza112
                    Deltagare

                      Hej
                      Härligt o höra och gratis till köpet

                      #283315
                      Surbarbro
                      Deltagare

                        Grattis!
                        Glöm nu inte att gå in i klubben.
                        Swedishsubaruclub
                        Vi behöver alla och extra trevligt med lite nya tjejer.
                        Kramisar Catrine / Ordförande

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.