• Detta ämne har 55 svar, 17,499 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av Hjelm.
Visar 11 inlägg - 46 till 56 (av 56 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Snyggt!
      Blir bra det där 🙂

Hjelm
      Deltagare

tack =)
        Jo är rätt nöjd med bilen tillslut , dock så är det en bättre mapp samt mer effekt som jag borde ha, som står högst nu, sen är allt annat gjort !

Jocke.T
        Deltagare

Ser bra mycket roligare ut under huven nu när den färgen matchar resten av bilen!
          Riktigt snygga OK med! 🙂

Joakimgabrielsson
          Deltagare

Såg riktigt fint ut:) Men hur ser det ut på brandväggen bak dp? har du dimmat lite färg där också eller blev det en kant? Är sugen på att göra samma opperation nämligen.

Hjelm
            Deltagare

Ja visst gör de det, ett väldans lyft när man öppnar huven, tänkte jag skulle lacka insidan av huven också =)

jag har inte brytt mig om att lacka något vid brandväggen, det syns inte mycket alls när jag har toppmatad ic, och den lilla kant som blev vid fjädertornen mot brandväggen är inget du lägger märke till .. men det var riktigt tråkigt att maskera, haha som du vet så är det rätt mycket kablar,slangar m.m. i våra spisar:)

Hjelm
              Deltagare

Nu var det länge sen en update här i tråden, riktigt usel har jag varit den sista tiden, men bilen är ute och allt lirar fint d—0.o—b

Det är som en helt annan bil nu efter uppgraderingarna i vinter med all väghållnings bös blev ju (lite grann) , måste bara testa att åka bana nu och märka skillnaden, på gatan är den kanske en smula stum! 🙂

Besiktigad med blankt papper 🙂

Istället för massa text så kommer det mängder med bilder ist 🙂

Org vid inköp 2011:

kiss kiss

Nu är man nöjd och belåten, förutom ny mapp 🙂

Hjelm
                Deltagare

Org fälgarna som blev banfälgar 🙂

KTM orange

bara till att kränga r-däcken på och ut på banan

Hjelm
                  Deltagare

Tack Johan =) Haha, lite retligt ska det allt vara, de flästa i vårat garage har KTM orangea Banåkar fälgar, mycket bättre en solblekta org fälgar =)

Absolut stödjer jag Dalslands Ring, Bor ju änna granne med gubbarna på Dal, är bara på fel sidan Bron !!

Får ju bjuda på en bild när Hjulen är på också !

Taskig bild som vanligt men som sagt en bild iaf..

Nu HOPPAS jag att Dunlop däcken snart får jobba hårt, Nu har jag äntligen bokat tid för mappning igen! Tredje gången som den ska in på Rullarna på Trollspeed!

Men nu vill jag ha resultat, då en av Sveriges bästa Subaru Mappare ska försöka få ordning på allt samt effekten. Per Johansson!d—0.o—b
                    Ska med glädje lämna bilen till honom på onsdag nästa vecka!

Fick monterat mig en Tow Strap till banåkardagarna som komma skall!

Lite ej20

Det ingen som har en hel Sti v-lip splitter, då en tjocke grävling tog en tugga för mig!

Hjelm
                    Deltagare

yes mappning blev det =) ne det blir ett nytt hus är tanken 🙂

Beaver
                      Deltagare

Tack Johan =) Haha, lite retligt ska det allt vara, de flästa i vårat garage har KTM orangea Banåkar fälgar, mycket bättre en solblekta org fälgar =)

Absolut stödjer jag Dalslands Ring, Bor ju änna granne med gubbarna på Dal, är bara på fel sidan Bron !!

Får ju bjuda på en bild när Hjulen är på också !

Taskig bild som vanligt men som sagt en bild iaf..

Nu HOPPAS jag att Dunlop däcken snart får jobba hårt, Nu har jag äntligen bokat tid för mappning igen! Tredje gången som den ska in på Rullarna på Trollspeed!

Men nu vill jag ha resultat, då en av Sveriges bästa Subaru Mappare ska försöka få ordning på allt samt effekten. Per Johansson!d—0.o—b
                        Ska med glädje lämna bilen till honom på onsdag nästa vecka!

Fick monterat mig en Tow Strap till banåkardagarna som komma skall!

Lite ej20

Det ingen som har en hel Sti v-lip splitter, då en tjocke grävling tog en tugga för mig!

Käkade en grävling upp din läpp?! 😮

Hjelm
                        Deltagare

Hahaha, nja inte bokstavligt talat!

Visar 11 inlägg - 46 till 56 (av 56 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.