Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 31 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11559
    Wanderer
    Deltagare

      Finns det många Impreza-ägare i Borlänge-/Dalarna-trakten ?
      Som nykomling så brukar man ju ha ganska många frågor.
      Och då kan det ju vara bra att veta om det finns någon verkstad på orten som är lite bättre än de andra på just Impreza’n 🙂

      /B

      #125128
      Mange
      Deltagare

        Tror det finns 2 st blå i Borlänge. Ibland brukar även jag vara där då man hälsar på svärföräldrarna.

        /Mange

        #125126
        Sso
        Deltagare

          Jag bor i Borlänge o äger en vinröd som än så länge är dekaltrimmad med SUBARU skrivet på sidorna, finns nog några till i Borlänge.
          Har inte haft några problem med auktoriserade verkstan här i stan, bara haft bilen inne på service än så länge iofs…

          /Mvh Stefan

          #125130
          Wanderer
          Deltagare

            >Jag bor i Borlänge o äger en vinröd som än så länge är dekaltrimmad
            >med SUBARU skrivet på sidorna, finns nog några till i Borlänge.
            >Har inte haft några problem med auktoriserade verkstan här i stan,
            >bara haft bilen inne på service än så länge iofs…
            >
            >/Mvh Stefan

            Hmm …
            Får ta och rycka i lite trådar då.
            Den lär in på 7.500mils service … :/
            Tar säkert ett bra grepp om plånboken …

            #125116
            LegacyLarsa
            Keymaster

              Har släkt där, så min mörkblåa brukar rulla där lite då och då, en släkting till mig har en röd legacy turbo och han bor där, den går fint 😉

              /Larsa

              #125131
              Wanderer
              Deltagare

                Den enda Subaru jag sett hittils är en vinröd och det lär väl vara din Sso.

                Men ordnas det ngr träffar i närliggande område under asfaltstiderna ?
                D.v.s. inte vintertid då …

                //B

                #125117
                LegacyLarsa
                Keymaster

                  Får väl dra till med någon helg en bit frammåt i tiden så kan det säkert komma dit lite folk, en träffpunkt kan vara på tex Max, (på första lördagen i månaden brukar audi-klubben ha träff, har jag för mig;) ) det är ju inte speciellt långt från varken stockholm-västerås-gävle-mora att åka till borlänge

                  Jag är gärna på, om det finns intresse.. 😉

                  /Larsa

                  #125127
                  Sso
                  Deltagare

                    Finns en vinröd till i stan vad jag vet, men min är som sagt lätt att känna igen då det står SUBARU i silver på hela sidorna, åtminstone gör det det ett tag till, lutar åt att det åker av.

                    Har inte varit nån större aktivitet med träffar här, mest beroende på att ingen tagit tag i det hela, sjävl har jag prioriterat min kartläsarkarriär i rally istället för att åka på träffar, men visst skulle det vara kul att träffas nån gång, framförallt vore det skoj att åka lite sjöis i vinter ihop, ifjol blev det mest sladdande på parkeringen vid ishallen 😉

                    #125132
                    Wanderer
                    Deltagare

                      >Finns en vinröd till i stan vad jag vet, men min är som sagt lätt att
                      >känna igen då det står SUBARU i silver på hela sidorna, åtminstone gör
                      >det det ett tag till, lutar åt att det åker av.
                      >
                      >Har inte varit nån större aktivitet med träffar här, mest beroende på
                      >att ingen tagit tag i det hela, sjävl har jag prioriterat min
                      >kartläsarkarriär i rally istället för att åka på träffar, men visst
                      >skulle det vara kul att träffas nån gång, framförallt vore det skoj
                      >att åka lite sjöis i vinter ihop, ifjol blev det mest sladdande på
                      >parkeringen vid ishallen 😉

                      Det var ganska sent på kvällen och jag låg bakom bilen så jag såg tyvärr inte sidorna. Men finns det någon som har lust att ta tag i en träff här uppe då ?

                      #125124
                      Janne248
                      Deltagare

                        Jag bor i Ludvika och har en silver GT -00, är gärna med på träffar/aktiviteter häromkring. Kanske Go-Cart i Grängesberg??

                        /Janne

                        #125118
                        LegacyLarsa
                        Keymaster

                          man kan ju göra en “off the record” -träff ska ev. upp (borlänge) till helgen som kommer men har inte bestämt mig, isåfall kanske man kan träffas och se varandra live 😉

                          /Larsa

                          #125119
                          LegacyLarsa
                          Keymaster

                            Okej, för att det ska hända någonting, kolla upp vilken helg i November som är ledigt/lediga sen skriver vi ner det här, och kommer överens om en dag och tidpunkt, låter det bra?

                            dom tre första helgerna i november har jag inte bokat in någonting.

                            /Larsa

                            #125133
                            Wanderer
                            Deltagare

                              Jag är iaf ledig 1,2,4 helgen i November
                              Har inte planerat något för dom ännu heller.

                              //B

                              #125120
                              LegacyLarsa
                              Keymaster

                                Ska nog åka upp (från stockholm sett blir det så 😉 ) till borlänge till första helgen i november (2-3) om det finns intresse av att träffas, så maila mig på lars@damnit.nu så kan vi bestämma mer då;)

                                /Larsa

                                #125134
                                Wanderer
                                Deltagare

                                  Lär avboka just den helgen … 🙁
                                  Ska jobba och sen är det ngn Halloween-middag på jobbet oxo.

                                  //B

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.