• Detta ämne har 98 svar, 15,545 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av morgandahl.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 99 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Ser värkligen fram mot att få se denna när den är klar. Pickisar är jo bara coola.

a haha fan vilekn press jag känner att jag har på mig nu;-) jag har även kommigt på hur jag ska göra om och utforma karossen nu 😉

Beaver
      Deltagare

Redigt häftigt detta kan bli!

adam.b.w
        Deltagare

så där nu har mina basar och dämp mattorna kommigt. men denna helgen blir de inget skryvande i garaget de har jag lovat sambon. hon kommer nog döda mig om jag ens hade nämt något om bilarna nu. de är ju ganska många timmar man är där med 2 projekt samtidigt. men fasen va kul att bygga en ljudbil. här har ni län till basarna om ni vill kika lite på dessa:) http://www.dbakuten.se/detail-item_id-318370

bilder kommer

Beaver
          Deltagare

Om du ska sänka den så tycker jag att ett par borbet fälgar hade passat, kanske är helt ute å cyklar då jag är trött! 🙂

adam.b.w
            Deltagare

wööw jag har KANSKE fixat luftfjädring till kärran. en herre på jobbet tyckte synd om mig. så han kikade om vi hade bälgar och kompressor. och klart vi hade de liggandes. fast kompressorn va till en mini buss= jävligt snabb nivå förändring:-) ska kika vidare på detta för att se om man kan lösa utt ett kitt gratis 😛

börjar redan balla ur innan jag ens har börjat sättaihop helsiket. de känns som detta kommer sluta som em ren utställningsbil som kommer brukas varjedag 😛 sen ska jag höra med en kamrat om han vill leka med airbrush om han orkar

adam.b.w
              Deltagare

Haha, den ska va på airbags alltså, crayzee 🙂
                Glöm inte bort din silver-räser nu bara, finns mycket skoj och nödvändigt att köpa där, min lista e låååång 🙂

jag ska bara fixa lite kosmetiskt till min impreza. en läpp scopp. och litte lull lull bara. sen får den vara som den är. de suger som fan efter att köra den nu. när den har stått hela vintern. då känns den inte tråkig.längre:-)

adam.b.w
                Deltagare

här är lite nya bilder inget anmärkningsvärt men något att titta på.

här ska jag ha extra batteriet. de blir ju mycke skit att driva sen:P

här är tanken att jag ska placera mina basar osäker på placeringen bara uppe eller nere. men de lutar ut att få upp dom lite.

så de är altså 3st sådana här som ska in bakom storlarna. tror de blir helt okej.

så har jag dessa störtsköna dörrsidor att bygga i 😛

FiddeFuling
                  Keymaster

He he.. Gillar de galet feta högtalatna du har i dörrarna.. tycker nästa inte du behöver gör med med dem.. 😀 😀 😀

adam.b.w
                    Deltagare

Nä dom är ju i största laget 2st 6.5or i varje dörr blir de

adam.b.w
                      Deltagare

oj oj inga bilderbidag jäller preoriterar imprezan just nu. men jag hsr fixat en kompressor och kikar efter ett par bälgar. så de kommer bli riktigt kul att börja riva runt i denna bilen på allvar. tänkte höra med er som kanske kan. jag ska gå in till gran verkstan på jobbet och fråga om dom kan svarva till någon typ av. specer plattor. så man kan fixa fräna fälgar. så nu till min fråga. vet någon vad de är för bultmönser orginal?

Olaaa
                        Deltagare

oj oj inga bilderbidag jäller preoriterar imprezan just nu. men jag hsr fixat en kompressor och kikar efter ett par bälgar. så de kommer bli riktigt kul att börja riva runt i denna bilen på allvar. tänkte höra med er som kanske kan. jag ska gå in till gran verkstan på jobbet och fråga om dom kan svarva till någon typ av. specer plattor. så man kan fixa fräna fälgar. så nu till min fråga. vet någon vad de är för bultmönser orginal?

4×140 verkar det vara enligt google 🙂

adam.b.w
                          Deltagare

4×140 verkar det vara enligt google 🙂

okej tack så hemskt mycke:-)

adam.b.w
                            Deltagare

får se dom behöver ju ventilation. jag ska fixa ett till lika stort. de kommer ju in 8st 6.5″ 4st skrikare. och 3 12″basar samt 3 slutsteg. så de behövs ju vääldigt mycke kräm att driva allt. jag ska öven ha ett separat batteri till luft kompressorn

adam.b.w
                              Deltagare

Hehe allright, kommer nog aldrig förstå det här med att bygga megasuperduperljud i bilar, men jag är taggad på att få se hur du fixar till kaross, vilka fälgar det blir och lack osv 🙂

hehe har man haft en far son arbetar med billjud i 10 år under sin uppväxt hade du haft lättare att förstå. lacken blir svart med motivlack på huven mm. har en kommpis som håller på lite med airbruch så han frågade om han fick gå loss lite på bilen

adam.b.w
                                Deltagare

sådär jag då har man inhandlat ett fläskigt steg till att driva mina basar:) så nästa helg blir de plåt riktnmig och rostlagning för hela slanten

http://www.dbakuten.se/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2030

detta steget blev de för er som ev är intresserade av sådana barnsligheter 😛 hehe

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 99 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.