• Detta ämne har 98 svar, 15,545 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av morgandahl.
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 99 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Tröttnar du på billjud så kan du ju satsa på……..

http://youtu.be/OhbmfNTNyro

adam.b.w
      Deltagare

Tröttnar du på billjud så kan du ju satsa på……..

http://youtu.be/OhbmfNTNyro

Jag fantiserar faktist om att plocka allt som sitter på imorezan nu och smaka på när den smidda motorn blir klar till den:p

TomK
        Deltagare

Jag fantiserar faktist om att plocka allt som sitter på imorezan nu och smaka på när den smidda motorn blir klar till den:p

Så jäkla ball och udda bilen i filmen. 🙂

adam.b.w
          Deltagare

så började som tidigare nämnt med dörrsidorna igår.

sedan började jag balla ur å gjorde massa annat som tex detta

han inte så mycket mer eftersom man skulle upp å knega dagen efterd—0.o—b

adam.b.w
            Deltagare

så igår slarvade jag ihop bak partiet inte snyggt för 5 öre men måste få bilen i bruk snart. så enligt planerna ringer jag och bokar besiktning på fredag!
              så får jag snygga till den med tiden 🙂
              då blir det ju inte samma stress häller

adam.b.w
              Deltagare

så igår slarvade jag ihop bak partiet inte snyggt för 5 öre men måste få bilen i bruk snart. så enligt planerna ringer jag och bokar besiktning på fredag!
                så får jag snygga till den med tiden 🙂
                då blir det ju inte samma stress häller

Gilarski
                Deltagare

Härligt, hoppas på blanka papper nu då 🙂

adam.b.w
                  Deltagare

sådär då va bilen hemma de får bli RAT stuk på den 🙂 tycker de passade bra i det eller vad tycker ni ? antar att ni hatar de men de viktigaste är vad jag tycker hoppas någon håller med mig 🙂

på måndag smäller de bilprovningen kl 12.30 så får man en att göra lista om dom inte är änglar och släpper igenom den 🙂

adam.b.w
                    Deltagare

märkte att de sket sig med bilderna i går så jag försöker igen.
                      kan åtminstone tala om att grannarna blev snopna när jag sa att de va hyfsat ljud i bilen fast den såg ut som skit. hahah dom blev nästan rädda för bilen när dom fick lyssna:p inte vana vid något annat än stora ljudpaketet från volvo märkte jag.
                      såhär ser skiten ut nu ialla fall

Fladric
                      Deltagare

Den blev ju nice ändå! Alltid stör det nån att den ser ut så, speciellt när den inte är rostig 😉

adam.b.w
                        Deltagare

Den blev ju nice ändå! Alltid stör det nån att den ser ut så, speciellt när den inte är rostig 😉

A fast hittar jag något ställe som säljer kaross delar ellerbialla fall läm och skärmar så ska jag försöka få den snygg 🙂 heheh ja utseendet retar många kan jag tala om 🙂

LegacyLarsa
                          Keymaster

http://www.youtube.com/watch?v=ibWGgGAJ9NU

Här är något att bita i, han har tom en häftig stereo i den 😉

adam.b.w
                            Deltagare

besiktigade den idag. så nu ska jag byta svivor och belägg fram. och ställa in ljuset sen är den godkänd 🙂

Gilarski
                              Deltagare

besiktigade den idag. så nu ska jag byta svivor och belägg fram. och ställa in ljuset sen är den godkänd 🙂

Bra jobbat! Får komma förbi & kika/lyssna på grejerna nå dag 🙂

adam.b.w
                                Deltagare

såhär ser dörsidorna ut när allt är på plats inte de snyggaste kanske men de duger. de är ju trots allt en brukis med disco ljud bara 🙂
                                  med stängda dörrar

öppna

och bakom stolarna. lite platts blev de ändå över 🙂

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 99 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.