• Detta ämne har 15 svar, 1,996 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av jraberg.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22411
    OzO
    Deltagare

      Fler som har problem med att ladda upp bilder i galleriet?

      /G
      ___________________________________________________________
      ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

      #191700
      SecretAgentMan
      Deltagare

        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Silverpilsbilder/silverpilen_th2_stilla.jpg

        Hä, tankade precis upp denna via galleriets upload. 🙂

        /J

        #191713
        Niklas
        Deltagare

          OT: Vad är poängen med att fälgen sticker ut så långt utanför däcket Jerry? Tycker det borde vara en större risk att slå sönder fälgen mot en ful sten i innern än om fälgen ligger innanför däckskanten.

          #191701
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Stora bromsar, smal fälg, rätt offset. 😉

            Det har noll med styling att göra, och ändå blir det så hårt. 😀

            /J

            #191714
            Niklas
            Deltagare

              Jo det är ju sant, smala däck och bromsoken. *trög*

              Styling? Vad är det? 😛

              #191710
              Pasi_k
              Deltagare

                OT: Är väl att Kyla bromsarna mest?

                #191702
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  Nej…det handlar om att få plats med stora bromsar.

                  /J

                  #191711
                  Chewie
                  Deltagare

                    Kände att detta intet riktigt hör hemma här kanske!

                    Har iaf problem med att ladda upp en zipfil för att göra ett album!
                    Bugg eller gör jag fel?

                    #191704
                    OzO
                    Deltagare

                      Kände att detta intet riktigt hör hemma här kanske!Har iaf problem med att ladda upp en zipfil för att göra ett album!Bugg eller gör jag fel?

                      Jag hade iaf problem med att lägga upp en gif-bild. Jpg verkar ok.

                      Om jag skall felsöka vill jag ha lite mer info… vad är det för storlek på din zip fil? Vad får du för felmeddelande?

                      Sen finns det andra sätt att ladda upp bilder till galleriet. Förutom de vanliga formulären finns det en gallery applet att ladda hem.

                      /G
                      ___________________________________________________________
                      ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

                      #191712
                      Chewie
                      Deltagare

                        Det fungerade med galleryapplet, med rätt java.
                        Annars om man kör på det gamla vanliga sättet så blir det:
                        bläddrar till zipfil som ska läggas upp (10Mb) det uppdaterar sig sakta. Sen blir det bildbyte som säger uppdateringstatus och en stäng knapp. Gör man detta så blir det nada….

                        #191705
                        OzO
                        Deltagare

                          Default tror jag att 2Mb är maxstorlek på zipfil att ladda upp. Men jag är osäker och måste kolla upp det.

                          /G
                          ___________________________________________________________
                          ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

                          #191709
                          STIred
                          Deltagare

                            själv hade jag problem när jag skickade på flera bilder samtidig… med flera menar jag typ 10st, gick bättre när jag skickade 3 eller 4

                            #191707
                            jraberg
                            Deltagare

                              Hejsan!

                              1. kan inte lägga till album under mitt huvudalbum
                              2. får följande felmedd. när jag ska tanka upp bilder i ngt av albumen:
                              ——————————————————
                              ******Lägger till telltale3.jpg*****

                              Warning: getimagesize(): Read error! in /usr/local/www/virtualwebs2/wwwimp/expo/util.php on line 213

                              Warning: getimagesize(): Read error! in /usr/local/www/virtualwebs2/wwwimp/expo/lib/imageManipulation.php on line 568

                              Error: Ogiltig bild: telltale3.jpg
                              —————————————————

                              Ta det när du har tid Ozo.
                              Ingen brådska för min del, verkar ju dessutom bara vara lokalt hos mig?

                              -JR

                              #191703
                              SecretAgentMan
                              Deltagare

                                Jag vill minnas att det nämnts nyss att det är lite fullt på disk…

                                /J

                                #191706
                                Janne248
                                Deltagare

                                  Jag fick samma när jag laddade upp icke SSI-monter bilder från Elmia på tisdag morgon.

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.