Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33531
    dawen
    Deltagare

      Blir bara mer och mer förvirrad över vilken bultcirkel det egentligen är på min bil.
      Vissa däck/fälg sidor säger att det är 5*114,3 på alla impreza efter 05 medan andra säger att det är 5*100 på min när jag försöker söka på fäglar efter regnummer.
      Är det någon som av erfarenhet vet vilket det är så skulle jag bli väldigt glad :confused:

      #275779
      Fredsson
      Deltagare

        5/114,3 Så vitt jag vet på Impreza efter 05. Legacy, outback och Forester är 5/100 rakt igenom.

        #275777
        Fladric
        Deltagare

          Om det är en WRX ska det vara 5×100 🙂 Bara STI som har 5×114.3 efter 2005 vad jag vet 🙂

          #275780
          Fredsson
          Deltagare

            Jaha, Trode det var samma på Wrx som Sti. Då har man lärt sig något nytt 🙂

            #275781
            dawen
            Deltagare

              Kan nog vara därför man blir förvirrad deluxe av alla olika bud överallt, men det stämmer nog som du säger.

              Vilket betyder att jag har surfat blocket, forum och butiker på fel mått i mer än nån månad typ… och gick miste om en uppsättning som fanns här med 5*100 som jag gillade och tyckte det var synd att det var fel bultcirkel :rolleyes:

              Tackar för infon

              #275776
              Tallen
              Deltagare

                Har nyss sökt efter svar på samma fråga själv och kan säga med säkerhet att det är 5/100 då jag fått svar av kunniga personer. Irriterande dock att däck/fälg sidorna och guider har fel uppgifter.

                /D

                #275778
                clasen
                Deltagare

                  De är ju just de att man lätt blir lurad att wrx och wrx sti har samma, men annars är de ganska enkelt. 5/100 på alla bilar, förutom sti from och med -05

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.