Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22128
    Adam K
    Deltagare

      Jag såg en forrester förut som hade 5ekrade plåtfälgar i 16″
      Om de passar imprezan skulle de vara klockrena isdäckfälgar så är mönstret (5*)100? och vad är ET’n?

      #190397
      jraberg
      Deltagare

        forestern bygger ju på imprezan så mitt svar är ja. Kör ju med mina gamla sletna fälgar från imprezan på familjeräsern(legacyn) så visst ska det gå 🙂 betänk dock att stålisar är känns enklare då man slipper eller iaf inte får lika mkt snö och skräp på fel ställe.

        -JR

        #190401
        BoltzFXT
        Deltagare

          Har lite dålig koll på vad det är för impressning på impreza fälgar, men jag har för mig att det inte är samma.

          Forestern har 5×100 (6,5tum) ET48 vilket gör det tämligen ap-svårt att hitta en vettig fälg x(

          #190398
          Adam K
          Deltagare

            Då kan du köpa imprezafälgar, våra original är (5*100,) ET 53, men ‘alla’ påstår att ner till 48 går bra, borde väl gå åt andra hållet med?
            Å andra sidan kanske forrestern är vanligare än imprezan???

            Vet du om den 5-ekrade plåtfälgen är 6,5″ också?

            #190402
            BoltzFXT
            Deltagare

              Kollade med en kille på forester owner forum US och det skall tydligen vara 6,5″ Försökte hitta en bild på fälgaskrället men jag kunde inte hitta den, vet vilken du menar dock.

              Hmmm, vi skåningar är ju inte borskämda med is direkt ;( (inte nån som bär i alla fall) Man får kasa runt i hästahagen istället när snön kommer 🙂

              #190399
              Pasi_k
              Deltagare

                Kollade med en kille på forester owner forum US och det skall tydligen vara 6,5″ Försökte hitta en bild på fälgaskrället men jag kunde inte hitta den, vet vilken du menar dock. Hmmm, vi skåningar är ju inte borskämda med is direkt ;( (inte nån som bär i alla fall) Man får kasa runt i hästahagen istället när snön kommer 🙂

                OT: Elgiganten på Lördag kl 16:00 såå kan du titta på Impreza Fälgar 😛

                #190403
                BoltzFXT
                Deltagare

                  OT: Pasi, jag håller helt klart koll på sydsvenskarnas träffar för att se om di kan vara någorlunda kompatibla med min kalender 🙂 Jag lägger ett pm till dig nån dag om det är en träff som jag kan komma på och kollar om det är ok att dyka upp 🙂

                  Skulle klart vara kul att snacka lite strunt med andra glada subaru folk, även om jag inte har alla hönsen hemma som kör runt med en stor låda=)

                  /BoltzFxt med en dator vars fläkt snurrar oroväckande hårt i värmen

                  #190400
                  Pasi_k
                  Deltagare

                    OT: Pasi, jag håller helt klart koll på sydsvenskarnas träffar för att se om di kan vara någorlunda kompatibla med min kalender 🙂 Jag lägger ett pm till dig nån dag om det är en träff som jag kan komma på och kollar om det är ok att dyka upp :)Skulle klart vara kul att snacka lite strunt med andra glada subaru folk, även om jag inte har alla hönsen hemma som kör runt med en stor låda=)/BoltzFxt med en dator vars fläkt snurrar oroväckande hårt i värmen

                    Du behöver inte PM:a
                    Bara att dyka upp..
                    Vi är inte såå arga av oss.. (såå länge det är en subba såå)
                    Vem fan har alla skridskorna i Kylskåpet då? 😛

                    Välkommen 😀

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.