Jag skulle kolla på DBA4000 skivor från Pean Sweden. Som medlem i klubben har vi rabatt där också. Kombinerar du DBA skivan med ett bra belägg så får du en mycket bra kombination. Snacka med Per på Pean så kan han hjälpa dig med vilken setup som passar dig bäst.
Jag kör själv med DBA4000 skivor och XP8 belägg på bana. Till vardagsåkning funkar Bobcat beläggen riktigt bra.
Mats
Type R ’99
Jag kör själv med DBA4000 skivor och XP8 belägg på bana. Till vardagsåkning funkar Bobcat beläggen riktigt bra.MatsType R ’99_________________”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”- Homer J Simpson
Kör med samma kombination som Mats fram. Byter inte belägg vid gatkörning. Beläggen behöver lite värme innan dom biter med full kraft men du är inte bromslös innan det heller.
Kanske Black Diamond och Bobcat belägg passar dig bättre om du kör lite inspirerat ibland?? Har för mig att dom är billigare totalt än DBA4000-skivor och XP8-belägg. Känns dumt att skaffa värre än man behöver.