Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #993
    killer
    Deltagare

      Är det normalt att CEL lampan ger utslag när man släpper gasen eller står på tomgång bara för att jag har satt in en dawes?? Kör jag diagnostik så visar den felkod 45 Pressure sensor –Pressure exchange solenoid valve.

      #41716
      killer
      Deltagare

        Ingen?? Kan det bero på att jag kanske lyckats koppal fel. Den sitter mellan wastegaten och insuget nu

        #41714
        gotte51
        Deltagare

          Kolla så den sitter på rätt håll. “Armbågen” ska vara kopplad åt wastegaten.

          #41717
          killer
          Deltagare

            Kolla så den sitter på rätt håll. “Armbågen” ska vara kopplad åt wastegaten.

            Det gör den

            #41713
            FeA
            Deltagare

              Har du pluggat den 3:e slangen, som du inte använder?

              /FeA

              #41718
              killer
              Deltagare

                Har du pluggat den 3:e slangen, som du inte använder?/FeA

                Smått osäker. Väntar på att få tillbaka bilen från karosseriverksdaden nu. Sen blir det att ta bort chip och dawes och dra om alla vaacumslangar så att gubbarna på subaru kan felsöka ordentligt.

                Misstänker att dawsen blev ltie felinstallerad.

                #41715
                specialized
                Deltagare

                  Ingen?? Kan det bero på att jag kanske lyckats koppal fel. Den sitter mellan wastegaten och insuget nu

                  Den ska sitta mellan turbonippeln på turbon och WG.
                  Har du kopplat den till insuget är det inte så konstigt att det blir fel 🙁

                  / M

                  #41719
                  killer
                  Deltagare

                    Ingen?? Kan det bero på att jag kanske lyckats koppal fel. Den sitter mellan wastegaten och insuget nu

                    Den ska sitta mellan turbonippeln på turbon och WG.Har du kopplat den till insuget är det inte så konstigt att det blir fel 🙁 / M

                    Misstänkte det

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.