SSC Allmänt snack Projekt Cosworth 2.5l STI-05

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 496 totalt)
  • Författare
    sladden
    Deltagare

Grattis till 500+ maskinen…!!!!! Tappa inte lappen på väg hem nu!

Mumin
      Deltagare

Imorgonbitti går flyget mot trollhättan 10:10 från bromma flygplats, sen blir det avfärd hemmåt i STI:n, undrar om jag kommer sova bra inatt 😉

Hoppas inte vulkanen får för sig att spy ut mer aska nu inför imorgon bara! 😛

Härligt! men om så vulkanen skulle spy ut skit så är det bara att ta TAXI! Bilen är iaf klar och inväntas inte styrsystem osv:D:D

Bodyshot
        Deltagare

Haha 😉 inte mycket kan stoppa mig nu kan jag ju säga 😉

imorgon får jag dessutom vara med på mappningen och säga och tycka till 😀

Ska filma första fullgasrepan så får ni bedöma på min reaktion om den går bra eller inte 😉

Mumin
          Deltagare

Haha 😉 inte mycket kan stoppa mig nu kan jag ju säga 😉

imorgon får jag dessutom vara med på mappningen och säga och tycka till 😀

Ska filma första fullgasrepan så får ni bedöma på min reaktion om den går bra eller inte 😉

filma bäkningen också!! eler kanske dom gör… du kan få några länkar där motorena sprängs… kanske förstör din sömn så skit i det 😀

specialized
            Deltagare

Gött att de löste sig 🙂
              Att få vara med när ens egen bil mappas och ha önskemål om mappen, får alla om de vill, till skillnad mot hos flera andra konkurenter 😉

Kör lugnt hem 😉

Bodyshot
              Deltagare

Känns verkligen kul att få vara med på mappningen av sin bil, så borde nästan alla mappare göra 🙂

hehe motorras är jag inte så orolig över, jag har beprövade grejjer i maskinen 🙂

specialized
                Deltagare

Känns verkligen kul att få vara med på mappningen av sin bil, så borde nästan alla mappare göra 🙂

hehe motorras är jag inte så orolig över, jag har beprövade grejjer i maskinen 🙂

Hehe, tänkte mer på att det förmodligen är ganska enkelt att parkera en 500+hk bil i diket när man är ovan och på körkortet 😉

Bodyshot
                  Deltagare

Hehe ingen fara jag har stöddigt nog haft värre prylar fast då men ännu mer ketchup 😉

lappen behöver man inte oroa sig över, bara köra så snabbt så ingen hinner se en 😉

Zippo_
                    Deltagare

hur gick det ? 🙂

Bodyshot
                      Deltagare

Hejhopp! Allt igår gick bra, blev 500hk styvt i maskinen, laddet kommer vid 4000rpm.

Har lite finslipning som skall göras på bilen mekaniskt för att få den ännu vassare 😉

Men den går helt klart BRA nu ;D

bowser
                        Deltagare

Hejhopp! Allt igår gick bra, blev 500hk styvt i maskinen, laddet kommer vid 4000rpm.

Har lite finslipning som skall göras på bilen mekaniskt för att få den ännu vassare 😉

Men den går helt klart BRA nu ;D

fan va kul grattis !

men kör inte dom rototest ? vad vart det på hjulen/navet ?

hur många procent räknar dom på att förlusten är från motorn till hjulen ?

Bodyshot
                          Deltagare

Tack ja jävlar vad det skottar på!

Grundmappen gjordes i rototest sen så var det ute på vägarna den riktiga mappningen gjordes.. jag hade så brottom att hinna hem (att få köra) så det blev ingen riktig bänkning efter…

Men med grundmapp och 2bar så gav den 500hk+ 😉

HighLevelOfSweden
                            Deltagare

Men va fasiken Snackenshot – först skriver du till mig att du har 600+ ponnys, sen att du ”har” 500+ vid 2.0bar efter mappningen till trotts att du ej mätt den på rullande och nu hör jag att du fått sänka laddet till låga 1.4bar vilket torde ge max 400hk i snurran – börja likna Polsk bergodalbana eller vad tycker du själv!! ;0)

Subarumicke
                              Deltagare

Tack ja jävlar vad det skottar på!

Grundmappen gjordes i rototest sen så var det ute på vägarna den riktiga mappningen gjordes.. jag hade så brottom att hinna hem (att få köra) så det blev ingen riktig bänkning efter…

Men med grundmapp och 2bar så gav den 500hk+ 😉

Najs då ses vi på Mantorp i morgon då

TKarlsson
                                Deltagare

William, är smurfarna efter dig?

http://bayimg.com/image/pamdcaace.jpg

Djungeltrumman går i söderort 🙂

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 496 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.