Siffrorna ovan är med 20grader ute och 1.9bar i laddtryck, racemappen ligger på 2.4bar och antagligen ännu högre siffror men det är inget jag avslöjar eller kommer åka med.
hehe jag är jävligt nöjd kan jag säga, fasiken vad JRM-grabbarna har gjort ett bra jobb med maskinen, titta på registret liksom, är ju helt perfekt i mina ögon, speciellt för banåka 😀
Stort tack grabbar! Känns lite som allt har varit värt mödan nu iaf 😀 imorgon ska jag åka slingerbulten och filma allt så ska ni få se och höra hur den går 😉
ROMPA: Den på Audi Smista var min (det var antagligen då jag köpte den), Audi järva var min på TTRS på service och antagligen min du såg i trafiken också, eller nån i min familj med bilen 😉 jag har pratat med Audi och det ska bara finnas en röd i Sverige 😉 det blev ingen hämtning idag, precis när jag skulle åka hemifrån mot JRM så ringde Jimmy och berättade att vattenpumpen hade börjat läcka trots att den var ny, har jag tur får jag hämta den imorgon annars efter påsk, men jag har ingen brådska längre 😛