Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 496 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Jag har nu hör och häpna äntligen hämtat bilen!

Fyfan vad den går, som en dröm, verkligen sjukt fint register!!!

Här är en Incar film där jag gasar lite från 3an:

http://www.youtube.com/watch?v=yjo1G4SyQMw

Mumma! 😀

Bodyshot
      Deltagare

Mumma! 😀

haha ja fyfan helt chockad varje gång man står på, går nått groteskt bra redan från låga varv 😀

Subarumicke
        Deltagare

haha ja fyfan helt chockad varje gång man står på, går nått groteskt bra redan från låga varv 😀

Kul att bilen funkar nu!! funderar på att köra ner min bil för en mappning snart också

Bodyshot
          Deltagare

Det de ja det var väl fanpå tiden, jag har ju bara kört 250mil med den sen jag köpte den för två år sedan 🙁
            Ser fram emot att höra om din mappning micke!

Kul att bilen funkar nu!! funderar på att köra ner min bil för en mappning snart också

Jonas.L
            Deltagare

Ser ut att gå redigt gött !! Grattis

Bodyshot
              Deltagare

Ser ut att gå redigt gött !! Grattis

Hehe tackar! Den har ett javligt bra register det är jag mest nöjd med, javligt körbar 🙂

Finns att beskåda på söndag för dom som ska på impreza träffen i Stockholm 🙂

Bodyshot
                Deltagare

http://www.blocket.se/vi/33753539.htm

Då jag inte känner att intresset finns kvar så säljer jag bilen billigt.

Maskinen har bara rullat hem från jrm, alltså helt ny.

SSI pris 315.000kr

ring mig på 0766274040

Turbovin
                  Deltagare

Haha tur du inte velar fram och tillbaks 🙂

Bodyshot
                    Deltagare

Haha tur du inte velar fram och tillbaks 🙂

hehe 😉 Du ska inte köpa min maskin billigt då? 😉

sladden
                      Deltagare

hehe 😉 Du ska inte köpa min maskin billigt då? 😉

BEHÅLL DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5000 spänn för maskinen bjudet annars

Bodyshot
                        Deltagare

BEHÅLL DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

500.000 spänn för maskinen bjudet annars

haha vafan sladden du får ta över tronen jag börjar bli gammal och känner inte att jag tycker detta är så kul längre 😛

Jag tror nog att den som köper bilen gör årets deal då nya motorn kostade mig 80.000kr (kolvar stakar lager osv) + soppasystem 25.000kr + Link sprut 25.000kr plus Perrins Turbokit 30.000kr + Perrins Intercoolerkitt 15.000kr oj, har jag redan listat upp över 150.000kr i delar? Går tydligen snabbt att göra av med pengar, ovanligt! (?)

sladden
                          Deltagare

haha vafan sladden du får ta över tronen jag börjar bli gammal och känner inte att jag tycker detta är så kul längre 😛

Jag tror nog att den som köper bilen gör årets deal då nya motorn kostade mig 80.000kr (kolvar stakar lager osv) + soppasystem 25.000kr + Link sprut 25.000kr plus Perrins Turbokit 30.000kr + Perrins Intercoolerkitt 15.000kr oj, har jag redan listat upp över 150.000kr i delar? Går tydligen snabbt att göra av med pengar, ovanligt! (?)

Äää du är inte gammal, bara lite nere nu pga allt strul med bilen. Men säljer du nu å ångrar dig så kommer det kosta dig massa mer pengar att skaffa en ny kärra. Nu har du ju en klar bil som är grym och bara kostar att tanka.

Helt klart ett bra pris på bilen för den som handlar.
                            Vet ju hur mycket det drar iväg när man ska bygga.

Bodyshot
                            Deltagare

Men säljer du nu å ångrar dig så kommer det kosta dig massa mer pengar att skaffa en ny kärra. Nu har du ju en klar bil som är grym och bara kostar att tanka.

Helt klart ett bra pris på bilen för den som handlar.
                              Vet ju hur mycket det drar iväg när man ska bygga.

hehe jo fan det har kostat multum att bygga kärran, och den som köper den nu får sannerligen en framtidssäker och välbyggd kärra 🙂

För min del blir det en vanlig bil ett tag efter denna för att se om suget sedan kommer tillbaka.

Kikat lite på köttbulle STI-08, funkar ju kanon att ha hunden i en sådan tror jag 🙂

andreaswrx
                              Deltagare

hehe jo fan det har kostat multum att bygga kärran, och den som köper den nu får sannerligen en framtidssäker och välbyggd kärra 🙂

För min del blir det en vanlig bil ett tag efter denna för att se om suget sedan kommer tillbaka.

Kikat lite på köttbulle STI-08, funkar ju kanon att ha hunden i en sådan tror jag 🙂

går utmärkt att ha hunden i den, betydligt mer praktiskt än dom andra imprezor jag haft

ronnyh
                                Deltagare

Såg att du gled förbi och kikade på “Inez” 🙂

Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 496 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.