SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning D2 coilovers lr koni stötdämpare ?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    stoffe86
    Deltagare

Tjena undrar vilka ni skule välja då ja ska byta på min impreza gt så vill jag vet lite info om vad ni skule välja ?

Då konia ä cirka 6 tusen dyrare med HR Fjädrar. vad är de som gör att koni ska vara så mycket dyrarer Bätre ?

Är D2 coilovers bra kvalitet nån som har haft nå krångel med dom är de prisvärt ? för och nack delare med dom ?
      va säger SBP om coilovers ?

skule behöva snabba svar tack

Mvh Stoffe

Oblivion
      Deltagare

Tjenix

Har aldrig haft några problem med SBP och jag har besiktigat 2 ggr med följande mods:
        Ecutec
        3″ ifrån Turbon
        FMIC
        D2 Coilovers
        etc

Gäller väll iofs att ha lite tur o inte få någon paragrafryttare =)

Kört med D2orna i 1½ år nu och dom fungerar kanon

/Stefan

andreaswrx
        Deltagare

d2 suger! billig skit! fråga mikke här inne hur länge dom höll…

mikke
          Deltagare

höll? det har ju varit fel på dom sen jag fick dom! ska få nya inom någon vecka så får man hoppas klonkandet är borta!

Ubbe
            Deltagare

SBP hade ingen åsikt om våra D2’or. Min åsikt är att man får vad man betalar för gäller även coilovers…

Vad ska du ha bilen till? Bruksbil? Banbil? Lite av varje?

FeA
              Deltagare

En polares kompis har en lillebrorsa som läste om nån i Portugal som hade hört att D2 fungerade jäkligt bra, särskilt med tanke på priset :+

alrik
                Deltagare

En polares kompis har en lillebrorsa som läste om nån i Portugal som hade hört att D2 fungerade jäkligt bra, särskilt med tanke på priset :+

Var de samma kompis som hade en kusin i Finland som tyckte om finska pinnar?

FeA
                  Deltagare

Var de samma kompis som hade en kusin i Finland som tyckte om finska pinnar?

Japp, Jusso Pinnarmääkii heter kusinen som för övrigt har ett fadderbarn i Mogadishu som heter Aididit.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.