› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › D2 coilovers lr koni stötdämpare ? Detta ämne har 7 svar, 1,310 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 10 månader sedan av FeA. Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Författare Inlägg 24 maj, 2009 kl. 19:16 #4989 stoffe86Deltagare Tjena undrar vilka ni skule välja då ja ska byta på min impreza gt så vill jag vet lite info om vad ni skule välja ? Då konia ä cirka 6 tusen dyrare med HR Fjädrar. vad är de som gör att koni ska vara så mycket dyrarer Bätre ? Är D2 coilovers bra kvalitet nån som har haft nå krångel med dom är de prisvärt ? för och nack delare med dom ? va säger SBP om coilovers ? skule behöva snabba svar tack Mvh Stoffe 24 maj, 2009 kl. 19:43 #69735 OblivionDeltagare Tjenix Har aldrig haft några problem med SBP och jag har besiktigat 2 ggr med följande mods: Ecutec 3″ ifrån Turbon FMIC D2 Coilovers etc Gäller väll iofs att ha lite tur o inte få någon paragrafryttare =) Kört med D2orna i 1½ år nu och dom fungerar kanon /Stefan 26 maj, 2009 kl. 16:58 #69729 andreaswrxDeltagare d2 suger! billig skit! fråga mikke här inne hur länge dom höll… 26 maj, 2009 kl. 17:45 #69734 mikkeDeltagare höll? det har ju varit fel på dom sen jag fick dom! ska få nya inom någon vecka så får man hoppas klonkandet är borta! 27 maj, 2009 kl. 06:19 #69732 UbbeDeltagare SBP hade ingen åsikt om våra D2’or. Min åsikt är att man får vad man betalar för gäller även coilovers… Vad ska du ha bilen till? Bruksbil? Banbil? Lite av varje? 28 maj, 2009 kl. 14:11 #69730 FeADeltagare d2 suger! billig skit! fråga mikke här inne hur länge dom höll… En polares kompis har en lillebrorsa som läste om nån i Portugal som hade hört att D2 fungerade jäkligt bra, särskilt med tanke på priset :+ 29 maj, 2009 kl. 01:07 #69733 alrikDeltagare d2 suger! billig skit! fråga mikke här inne hur länge dom höll… En polares kompis har en lillebrorsa som läste om nån i Portugal som hade hört att D2 fungerade jäkligt bra, särskilt med tanke på priset :+ Var de samma kompis som hade en kusin i Finland som tyckte om finska pinnar? 29 maj, 2009 kl. 11:43 #69731 FeADeltagare d2 suger! billig skit! fråga mikke här inne hur länge dom höll… En polares kompis har en lillebrorsa som läste om nån i Portugal som hade hört att D2 fungerade jäkligt bra, särskilt med tanke på priset :+ Var de samma kompis som hade en kusin i Finland som tyckte om finska pinnar? Japp, Jusso Pinnarmääkii heter kusinen som för övrigt har ett fadderbarn i Mogadishu som heter Aididit. Författare Inlägg Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.