Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11587
    Whiteline
    Deltagare

      Silver Subaru som stod vid korset Dalarövägen Nynäsvägen. Såg ut som en krock men såg ej tydligt. Hoppas att det gick bra!
      /J

      #125217
      christopher
      Deltagare

        fraSSe

        Fick också infon från en polare och det var ingen som var med i klubben (regnr.)
        Troligen krockat med en annan bil och ena sidan var helt demolerad 🙁
        Hann inte förbi i går bor annars bara ett gaspådrag därifrån.
        Men bilar är bara plåt och hoppas det inte blev några personskador
        /
        fraSSe

        #125216
        omar
        Deltagare

          Bor också nära men min e blå och instängd i ett garage i väntan på torr asfalt! 🙂
          Hoppas som sagt inget allvarligt hänt
          Omar

          #125214
          anti
          Deltagare

            Det var min pärla ni såg och visst är jag me i klubben. Ni såg inte högersidan, den är inte snygg kan säga. Inga personskador, inga fysiska iallafall. Men jag skäms, så jävla klantigt av mig, som sagt min högersida, sen kan ni kanske räkna ut resten själva. Bärgarkillen trodde nog bilen blir löst, vi får se. Bilen har bara gått 1550 mil och man undrar hur mycket, eller lite, bolaget pröjsar i sånt fall. Fortsättning följer!!

            mvh en lätt bedrövad men ändå hoppfull Andreas.

            #125218
            christopher
            Deltagare

              fraSSe

              Urtrist med bilen men som sagt mer tur att du klarade dig. Imprezan känns inte som den bil man vill sitta i när det bär av ordentligt.
              Om bilen blir löst så stå på dig ordentligt för att få ut rimliga pengar
              Hoppas det löser sig 🙂
              /
              fraSSe

              #125224
              Niklas
              Deltagare

                Vaddå då? Skulle Imprezan ha dåligt krockskydd? Har hört att Subaru får väldigt höga betyg då det gäller krocksäkerhet. Att det inte ser snyggt ut efter med all plast och plåt är sin sak men att man klarar sig…

                http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
                Regionsansvarig: Göteborg

                #125221
                Whiteline
                Deltagare

                  Trist Andreas! Tur att det inte blev några personskador i alla fall. Vad var det som hände egentligen?

                  Bor själv i Dalarö och vad jag förstår är det fler glada Impreza ägare i trakten Haninge-Dalarö, vi kanske borde träffas och snacka lite Subaru!? Vi har ju ett litet fik vid Dalarö hamn där Subborna kan radas upp mot vattnet. Intresse!?

                  /Johan

                  #125219
                  christopher
                  Deltagare

                    LAST EDITED ON Jan-04-03 AT 07:30PM (GMT)
                    >Trist Andreas! Tur att det inte blev några personskador i alla fall.
                    >Vad var det som hände egentligen?
                    >
                    >Bor själv i Dalarö och vad jag förstår är det fler glada Impreza ägare
                    >i trakten Haninge-Dalarö, vi kanske borde träffas och snacka lite
                    >Subaru!? Vi har ju ett litet fik vid Dalarö hamn där Subborna kan
                    >radas upp mot vattnet. Intresse!?
                    >
                    >/Johan

                    fraSSe

                    Är det möjligen du som kör en vit?
                    Har mött en vit bla på Dalarövägen
                    Haninge är en Imprezatät Komun 🙂

                    Och Äljen; Impreza GT krocksäker du måste läst fel, kan möjligen vara WRX eller Legasy?? Eller så är A-stolparna kraftigare än man tror :):)
                    /
                    fraSSe

                    #125225
                    Niklas
                    Deltagare

                      Kanske dax att installera en hel bur i bilen… 🙁

                      http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
                      Regionsansvarig: Göteborg

                      #125215
                      anti
                      Deltagare

                        Ofan, ja trodde ja ensam på D-ö med Impreza. Jag kör ju inte så ofta med min men man borde ha mötts nån gång tycker jag. Har ju sett en vit på byn nån gång o det var väl säkert du eftersom ni vita inte är allt för vanliga. Det är klart vi måste ses o “tjöta” lite, som en viss V-åsare brukar skriva.

                        Det som hände var helt enkelt att jag skulle svänga av D-ö vägen ut på Nynäsvägen mot Sthlm, alltså vänster över mötande körfält. Fan vet vad jag tittar på för när jag är mitt på mötande så kommer det en stackars människa och kör rätt in i sidan på mig. Som sagt, otroligt klantigt av mig att inte va mer vaken.

                        mvh Andreas

                        #125222
                        Whiteline
                        Deltagare

                          Tur att igen kom till skada i alla fall, Andreas!

                          Japp, det är jag som kör den vita. Jag har nog sett dig nångång Andreas och jag har även sett en mörkblå Impreza. Jag startar en tråd på “Träffar” om en Haninge träff, så är vi på rätt forum.

                          /Johan

                          #125223
                          Whiteline
                          Deltagare

                            Hur går det med bilen, Andreas?

                            /Johan

                            #125220
                            christopher
                            Deltagare

                              fraSSe

                              Ja, hur går det igentligen……….. det kan ju komma lite snö senare i vinter så det är inte kört än 😉

                              Någon mer från Haninge trakten som ska till “Svenska” ?
                              /
                              fraSSe

                            Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.