Visst inte som jag.. Kunde lika gärna köpt en NY subba när jag började jobba istället för 3 helt nya bilar..Har nog tappat i pengar i bytena säkert halva en ny Subba.. 😛
Hehe ajdå 😉 Aja du har väl ändå en rätt rolig sti?
Har precis slått läger i en ny lägenhet och alla möbler betalda så nu är det bara bil som gäller, eventuellt båt nästa sommar 🙂 Bara frågan om man ska köpa en som gått lite så man slipper den värdeminskningen så att säga, hmm ?!
Visst inte som jag.. Kunde lika gärna köpt en NY subba när jag började jobba istället för 3 helt nya bilar..Har nog tappat i pengar i bytena säkert halva en ny Subba.. 😛
Hehe ajdå 😉 Aja du har väl ändå en rätt rolig sti? Har precis slått läger i en ny lägenhet och alla möbler betalda så nu är det bara bil som gäller, eventuellt båt nästa sommar 🙂 Bara frågan om man ska köpa en som gått lite så man slipper den värdeminskningen så att säga, hmm ?!
Jodå. inget fel på den.
Fast man har ju tappat några hundra tusen på dom andra bilarna.. 😛
Tror inte det är SÅ hög minskning på en subba som på en annan svensson bil..
Fast några kronor gör det ju…
Hehe lite surt då kanske?
Nej det är klart det är nog inte så farligt, aja man kommer ju ändå aldrig gå plus när man köper bil:-) Kan ju inte lägga pengarna på hög, måste ju användas 😛