• Detta ämne har 16 svar, 1,026 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Aquila.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #18056
    Evildead
    Deltagare

      LAST EDITED ON Apr-16-02 AT 11:13PM (GMT)
      http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/impreza/impreza_dekalset.gif

      Ovanstående fil i ‘illustrator’ alternativt ‘freehand’ format
      kränges för 250:- kopian till intresserade.

      Många tusenlappar sparade, trava upp med denna fil till den lokala dekalnissen
      samt en påse bullar och nån tusenlapp så blir han väldigt glad. Allt i exakt skala 1:10
      bara att skära direkt, reklambyrån slipper layout:en vilket sparar massor av tid.
      maila istf att replya här, så kan jag samla intresset…om det finns hehe

      -Chrille

      #169643
      Phoenix
      Deltagare

        jag kan vara intresserad, men 250 spänn för en fil?! 😮
        räcker väl med en bullpåse 😀

        Är det du som har copyright på den?
        skriv mailadressen också 🙂

        #169652
        Niklas
        Deltagare

          Jag tycker att det räcker med en URL till filerna, vi kan väl vara generösa mot varandra?! Inte sitta och snåla… 🙂

          Subaru – All we’ll drive!

          #169646
          Evildead
          Deltagare

            Trodde min adress syntes i profilen min,

            christer@dataductus.se

            Copyright, på filen ja, det e jag som slitit och jobbat med att
            sammanställa, rita upp, jämföra m.m, i vissa fall har jag lyckats få tag i
            original logo:s, t.ex en del av de som sitter på c-stolpen på riktiga WRC bilen.

            Det är nerlagt en hel del tid, kan tyckas märkligt för andra att det skall
            kosta pengar för en sketen fil 🙂 men så e det ibland, det är definitivt värt det för en som inte orkar/fixar det själv.

            I afton stripas min klart, skall fotografera en del, så jag återkommer med mer info om detta.
            Vidare har jag snackat med killen på tryckeriet, och han var intresserad av att kränga kompletta kit till Impreza-dårarna här när allt e klart, färdigskuret.

            Så intresseanmälan kan utökas till antingen bara filen alternativt komplett kit,
            vi får återkomma om priser på kit:et ASAP.

            -Chrille, blå MY/00 samt en pippigul Previa

            #169644
            Phoenix
            Deltagare

              har du gjort den själv så ska du ha flis för den 🙂 det var det jag var
              lite skeptisk till först.. la till dig på icqn (ifall du använder)

              mvh Jussi

              #169653
              Niklas
              Deltagare

                Tja, låter väl ifs som en hyffsat godkänd anledning… 😉

                Dock tycker jag du borde göra om dekalerna så de stämmer överens med den nya “Impreza WRC2002 555-versionen”, fast det är ifs WRX modellen…så vem bryr sig? 😀

                Hur mycket skulle ett komplett kit kosta? 500:-? 😉

                Subaru – All we’ll drive!

                #169645
                Subbarist
                Deltagare

                  >Det är nerlagt en hel del tid, kan tyckas märkligt för andra att det
                  >skall
                  >kosta pengar för en sketen fil 🙂 men så e det ibland, det är
                  >definitivt värt det för en som inte orkar/fixar det själv.

                  Sant så sant TID ÄR PENGAR! 😉
                  ________________________________________________________________________________
                  Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                  ——-PID——-
                  ________________________________________________________________________________

                  #169647
                  Evildead
                  Deltagare

                    Får se, kanske skulle kunna sammanställa en EXAKT replika, men jag gillar Monte Carlo setup:en med stjärnorna, men har man den e det en smal sak att göra 555.

                    Sen skall ju främre böjen på sidan gå ända i framkant på framdörrn och smådekalerna där skall bort eftersom C stolpen e besudlad av dem.

                    Kanske skall göra båda!?

                    -Chrille, blå MY/00 samt en pippigul Previa

                    #169654
                    Niklas
                    Deltagare

                      jag hade gärna slängt på hela skiten på bilen…hade varit najs…med stjärnorna då…fast tjejen hade nog strypt mig och jag vill ju leva så jag kan köra runt i Subben… 😉

                      Men om din polare fixar så man kan köpa hela kit bara att slänga på så är jag lite intresserad, dock får ju självklart inte priset springa iväg till dyrlandet! 😉

                      Subaru – All we’ll drive!

                      #169648
                      Evildead
                      Deltagare

                        2 bilder från i afton, nästan klara, vi blev less… 🙂

                        http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/impreza/stripes1.jpg

                        http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/impreza/stripes2.jpg

                        -Chrille, blå MY/00 samt en pippigul Previa

                        #169655
                        Niklas
                        Deltagare

                          LAST EDITED ON Apr-18-02 AT 08:15AM (GMT)
                          Är det bara jag eller har du vita dekaler?! 0_o
                          Tycker ju själv att det skall vara som rallybilen eller inte alls… 😉

                          Subaru – All we’ll drive!

                          #169649
                          Evildead
                          Deltagare

                            Silver…

                            jag fegade lite hehe, tyckte det skulle bli för skrikigt med det gula.

                            Men Silver gick sketafint ihop med det blåa

                            Sen när vite blinkers och dubbelstrålisarna kommer dit skall det nog bli ännu bättre

                            -Chrille, blå MY/00 samt en pippigul Previa

                            #169656
                            Niklas
                            Deltagare

                              Tveksam, mycket tveksam! 😀 Fast det finns ju till o med de med helt silverfärgad Impreza!! HO HO HO!! 😉 (j/k)
                              Gissar att du skall fixa bakljusen med så de inte har orangea blinkers…eller? Synd bara att de med vitt glas kostar 3900:- STYCK (!)…

                              Subaru – All we’ll drive!

                              #169641
                              OzO
                              Deltagare

                                Vita baklampor?? Hittade detta i mailinglistarkivet:

                                Chris Douma i Holland (http://come.to/dutch555) säljer dessa, se nedan… för nästan halva priset jämfört med vissa andra…

                                Lite priser…

                                > Side repeaters are 400 kronor a set incl shipping
                                > front turn signals are 1000 kronor incl.shipping
                                > STI taillights are 3200 kronor incl.shipping
                                > STI v5 wing is 3000 kronor incl.shipping(painting is 800)
                                > 22B grill is 1600 kr. incl shipping(painting is 400 kr)
                                > 22B vents are 1000 kronor incl.shipping(painting is 300kr)
                                > STI style foglight covers are 900 kronor incl.shipping and
                                > sti stickers(painting is 300 kr)
                                > Stainles steel door sills are 860 kronor incl.shipping
                                > wrc style wing is 4000 kronor incl.shipping ,(painting is 800 kronor)

                                ______________________________________________
                                http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
                                “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                                #169650
                                Evildead
                                Deltagare

                                  Fet billigt

                                  Var fanns sagda priser, har du fått dem av honom eller?
                                  Hur aktuella är dessa?

                                  -Chrille, blå MY/00 samt en pippigul Previa

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.