Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35048
    Igge
    Deltagare

      Skulle vilja lägga in ett förslag om att döpa om ovan nämnd forumdel då de flesta inläggen som hamnar där egentligen hör hemma i andra delar.

      Guider eller något sånt kanske det kan heta?

      #284547
      Christian S
      Deltagare

        ja eller så får folk helt enkelt lära sig att posta rätt eftersom typ 99% av alla trådar som hamnar där som sagt igentligen skulle legat någon annanstans:rolleyes:

        #284551
        Igge
        Deltagare

          Man kan tycka att det inte är så krångligt att läsa beskrivningen, men samtidigt tror jag inte den syns om man skriver via Tapatalk. Då syns väl bara titeln?

          #284548
          Christian S
          Deltagare

            vet inte då jag aldrig har använt det då jag inte förstår vittsen med det, dom få gångerna jag skriver på forumet ifrån mobilen använder jag safari vilket är webbläsaren i iphone och det fungerar utmärkt och det ser precis ut som när man sitter vid datorn.

            #284552
            Igge
            Deltagare

              vet inte då jag aldrig har använt det då jag inte förstår vittsen med det, dom få gångerna jag skriver på forumet ifrån mobilen använder jag safari vilket är webbläsaren i iphone och det fungerar utmärkt och det ser precis ut som när man sitter vid datorn.

              Visst funkar det från mobilen också. Men det blir ganska litet och så missar man ett par smidiga funktioner, förvisso får man ett par nackdelar också.

              Men det hör inte till ämnet egentligen.

              Hur som helst tycker jag ett tydligare namn vore på sin plats 🙂
              Men det är min åsikt

              #284549
              Christian S
              Deltagare

                fast jag tycker att det är tydligt nog som det är nu, räcker ju att man läser FAQ & how to? så borde man förstå vad man ska posta där, eller?:rolleyes:

                #284553
                Igge
                Deltagare

                  Tycker jag med, men bevisligen inte tydligt nog 🙂

                  #284554
                  Igge
                  Deltagare

                    Bumpar min gamla tråd igen.
                    7 felplacerade och 0 rätt sedan sist. Motiverar det ett namnbyte? 😛

                    #284550
                    t1hero
                    Deltagare

                      Håller med om att ett mer självförklarande namn vore bra, tyvärr kommer jag inte på något bättre än “Forummedlemmarnas görsåhär beskrivningar” vilket är ett uselt namn.

                      Jag tror, Erik, att om du kommer på ett vinnande namn så kommer namnbytet ske snarast.

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.