Blev styggt ifrånkörd av en ecutec2 preppad -99:a i helgen..
Så nu har det pendlande trimsuget fått en bra skjuts åt ”nu ska det vässas hållet”
Frågan är ju vilket som är bäst..
En ecutec2 omgång är ju smidigt,men om man sen skulle vilja byta turbo, ic mm så måste väl prylarna mappas om igen vad jag har förstått.
Och den möjligheten finns ju inte med ecutec2..väl..då är det ju ecutec3 som gäller..och då en kostnad igen på runt 10k..
Behöver man vara dataingengör/motorwizard för att pyssla med LINK eller?
Ett LINK kunde en firma i krokarna skaka fram för ca 15k.
Sen såg jag ngn form av budgetvariant kallad SMT6 piggyback som man skulle kunna styra div saker med..nåt att ha eller?
Många frågor som ligger och pyr i skallen som ni ser:)
Tack på forehand…
Dyberg
P.S Bilderna på frånåkningen kan den som vill se på http://www.karlstadracing.nu under ”media” streetrace gamla flygplatsen 15/6 D.s