› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › EcuTek!!!
- Detta ämne har 27 svar, 1,965 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
9 februari, 2003 kl. 18:19 #48741
subarujohan
DeltagareHur mycket rabbat har vi på det då???
det kostar 8800:- på prospeeds sida
hur mycket får vi i rabatt i klubben???
För tek2!/Subarujohan
9 februari, 2003 kl. 18:22 #48720OzO
DeltagareKika på medlemsrabattsidorna vettja… 😉
________________________________________
http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
~ I will shadow o ye Precious Silver Piles with NOS tour 2003 ~
”It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”9 februari, 2003 kl. 19:56 #48726Subba555
DeltagareFick reda på fredags att det är enbart Prospeed Stockholm JRM alltså som har hand om all Ecu Tek.
”Tjena Richard …
Joakim Enberg heter jag och jag representerar företaget JRM Racing AB
(Prospeed Stockholm) … Jag fick ditt mail vidarebefordrat av J-O på
Prospeed då det är vi som sköter all EcuTek-verksamhet …”/Richard
9 februari, 2003 kl. 20:00 #48732Allan
DeltagareMen wtf!!! Ska man behöva släpa sig till Tokholm för en Tek3 mappning..
—
I’m a cop and you will respect my authoritah!9 februari, 2003 kl. 20:19 #48727Subba555
Deltagaremm verkar så 😉
Själv har jag precis bokat tid för en ecu tek 3 mappnig hos JRM.
Just nu känns det bra, men när plånboken skall fram kommer det nog att svida men men… 🙂/Richard
10 februari, 2003 kl. 11:11 #48733Allan
DeltagareNär skall du mappa och vilka övriga modar har du på kärran?
Ser fram emot en rapport..
—
I’m a cop and you will respect my authoritah!10 februari, 2003 kl. 17:53 #48728Subba555
DeltagareBilen skall mappas den 28 mars så det är några dar kvar iof.
Du själv då?Den enda stora modden jag har gjort är FMIC annars är det som vanligt luftfilter, downpipe och slutburk.
Vi får se om det blir nån skillnad.
/Richard
10 februari, 2003 kl. 22:31 #48737Pspeed
DeltagareHej alla,
Eftersom vår arbetsbelastning är som den är, försöker vi koncentrera EcuTeK programmering till Stockholm. Vi kan dock fortfarande göra jobbet i Skåne om detta passar Er bättre.
Hoppas eventuella missförstånd nu är utredda.
Mvh
Jan-Olov
http://www.prospeed.nu>Fick reda på fredags att det är enbart Prospeed Stockholm JRM alltså
>som har hand om all Ecu Tek.
>
>”Tjena Richard …
>
>Joakim Enberg heter jag och jag representerar företaget JRM Racing AB
>(Prospeed Stockholm) … Jag fick ditt mail vidarebefordrat av J-O på
>Prospeed då det är vi som sköter all EcuTek-verksamhet …”
>
>/Richard11 februari, 2003 kl. 08:21 #48734Allan
Deltagare😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
—
I’m a cop and you will respect my authoritah!12 februari, 2003 kl. 18:57 #48742subarujohan
DeltagareHar jag fattat det fel med Ecutek 2 att man kunde montera det
själv????
/Subarujohan12 februari, 2003 kl. 20:15 #48735Kvarnis
DeltagareTEK2 är bsra att byta din nuvarande ecu mot en färdig mappadd typ 😀
TEK3 är mappad efter bilen och alla ev modiferingar ..hos Prospeed typ/Kvarnis
10 juni, 2004 kl. 18:40 #48722ExOrdis
Deltagare>Så det finns bara två lösningar på lmm:en då eller?
>1 köra med orginalfilter
>2 Köra med link, för behövde man inte en sådan eller?
>
>Finns det inget mellan ettan och tvåan. Vill inte ha orginalfiltret.Jorå, köp ersättningssensor att ha i handskfacket för ca 1500:- och kör med vilket filter du vill.
Men…
Alternativt tanka och kör hellre 100 mil för pengarna om du väljer orginalfilter istället. Största begränsningen sitter mellan ratt och ryggstöd och inte i luftfiltret./K
10 juni, 2004 kl. 18:40 #48721ExOrdis
DeltagareViktigast av allt är väl ändå att KÖRBARHETEN över hela varvregistret förbättras och att risken för haveri pga bränslebrist i vissa varv/lastområden minimeras.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.