Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #48741
    subarujohan
    Deltagare

      Hur mycket rabbat har vi på det då???
      det kostar 8800:- på prospeeds sida
      hur mycket får vi i rabatt i klubben???
      För tek2!

      /Subarujohan

      #48720
      OzO
      Deltagare

        Kika på medlemsrabattsidorna vettja… 😉

        ________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
        ~ I will shadow o ye Precious Silver Piles with NOS tour 2003 ~
        “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

        #48726
        Subba555
        Deltagare

          Fick reda på fredags att det är enbart Prospeed Stockholm JRM alltså som har hand om all Ecu Tek.

          “Tjena Richard …

          Joakim Enberg heter jag och jag representerar företaget JRM Racing AB
          (Prospeed Stockholm) … Jag fick ditt mail vidarebefordrat av J-O på
          Prospeed då det är vi som sköter all EcuTek-verksamhet …”

          /Richard

          #48732
          Allan
          Deltagare

            Men wtf!!! Ska man behöva släpa sig till Tokholm för en Tek3 mappning..


            I’m a cop and you will respect my authoritah!

            #48727
            Subba555
            Deltagare

              mm verkar så 😉

              Själv har jag precis bokat tid för en ecu tek 3 mappnig hos JRM.
              Just nu känns det bra, men när plånboken skall fram kommer det nog att svida men men… 🙂

              /Richard

              #48733
              Allan
              Deltagare

                När skall du mappa och vilka övriga modar har du på kärran?

                Ser fram emot en rapport..


                I’m a cop and you will respect my authoritah!

                #48728
                Subba555
                Deltagare

                  Bilen skall mappas den 28 mars så det är några dar kvar iof.
                  Du själv då?

                  Den enda stora modden jag har gjort är FMIC annars är det som vanligt luftfilter, downpipe och slutburk.

                  Vi får se om det blir nån skillnad.

                  /Richard

                  #48737
                  Pspeed
                  Deltagare

                    Hej alla,

                    Eftersom vår arbetsbelastning är som den är, försöker vi koncentrera EcuTeK programmering till Stockholm. Vi kan dock fortfarande göra jobbet i Skåne om detta passar Er bättre.

                    Hoppas eventuella missförstånd nu är utredda.

                    Mvh
                    Jan-Olov
                    http://www.prospeed.nu

                    >Fick reda på fredags att det är enbart Prospeed Stockholm JRM alltså
                    >som har hand om all Ecu Tek.
                    >
                    >”Tjena Richard …
                    >
                    >Joakim Enberg heter jag och jag representerar företaget JRM Racing AB
                    >(Prospeed Stockholm) … Jag fick ditt mail vidarebefordrat av J-O på
                    >Prospeed då det är vi som sköter all EcuTek-verksamhet …”
                    >
                    >/Richard

                    #48734
                    Allan
                    Deltagare

                      😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀


                      I’m a cop and you will respect my authoritah!

                      #48742
                      subarujohan
                      Deltagare

                        Har jag fattat det fel med Ecutek 2 att man kunde montera det
                        själv????
                        /Subarujohan

                        #48735
                        Kvarnis
                        Deltagare

                          TEK2 är bsra att byta din nuvarande ecu mot en färdig mappadd typ 😀
                          TEK3 är mappad efter bilen och alla ev modiferingar ..hos Prospeed typ

                          /Kvarnis

                          #48722
                          ExOrdis
                          Deltagare

                            >Så det finns bara två lösningar på lmm:en då eller?
                            >1 köra med orginalfilter
                            >2 Köra med link, för behövde man inte en sådan eller?
                            >
                            >Finns det inget mellan ettan och tvåan. Vill inte ha orginalfiltret.

                            Jorå, köp ersättningssensor att ha i handskfacket för ca 1500:- och kör med vilket filter du vill.

                            Men…
                            Alternativt tanka och kör hellre 100 mil för pengarna om du väljer orginalfilter istället. Största begränsningen sitter mellan ratt och ryggstöd och inte i luftfiltret.

                            /K

                            #48721
                            ExOrdis
                            Deltagare

                              Viktigast av allt är väl ändå att KÖRBARHETEN över hela varvregistret förbättras och att risken för haveri pga bränslebrist i vissa varv/lastområden minimeras.

                            Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.