Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #129777
    SecretAgentMan
    Deltagare

      Du skulle varit med på Solvallaparkeringen förra vintern. 😀
      Jäklaranamma, då passagerar-Äljen fått tagit med underklädsbyte.

      :p

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      Banträffsansvarig SSI

      #129800
      Niklas
      Deltagare

        >då passagerar-Äljen fått tagit med underklädsbyte.

        Ah jooo wishah! :p

        Subaru – All we’ll drive!

        #129790
        Subbarist
        Deltagare

          Jag har en riktigt fet parkering precis framför kåken, nere vid ÖB ingenting som står i vägen, nu toklängtar man till snön (fast inte till kylan dock utan bara snö)

          Subbarist javisst!

          #129791
          Kvarnis
          Deltagare

            Ääääsh då det är bara till att plogga upp en bana på en sjö sen är det bara att gasa tills man hittar en snövall ;)….bara att hämta traktorn sen är man igån igen 😀 😀

            Görs ju flera gånger varje vinter lätt…. 😀 😀
            Vi i Norr har ju långt till banor.. men inte när det gäller snö och is-björnar 😉 :D..på vinter dvs

            /Kvarnis

            #129783
            LegacyLarsa
            Keymaster

              Säg till om ni ska någon vinterkörning nån gång, måste ju se om imprezan är lika vass som legacyn alltid var..

              /Larsa

              #129779
              OzO
              Deltagare

                En liten berättelse om helgen Kinnekulle finns nu i &l;Dagboken&r;

                😀

                ________________________________________
                http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                #129801
                Niklas
                Deltagare

                  Trevlig läsning…du missade dock “efter att ha fått tummen upp av AlienDiCE drog jag ut på banan för ännu några varv!”… 😉

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #129784
                  LegacyLarsa
                  Keymaster

                    Kul att höra vad jag missade… 😉
                    /Larsa

                    #129788
                    thomas200sx
                    Deltagare

                      Jag har tidigare personligen tackat SAM m.fl för träffen men ytteligare en person skall ha en eloge, nämligen Göran! Läste just träffrapporten och fann den långt intressantare än topp-liste-säljande skönlitteratur i bokhandeln. =) Där fanns allt; humor, sanningar, modifierade sanningar, ironi, fakta, teknik.

                      Go Göran, GO!

                      /Thomas
                      Styrelsen 200SX OGS

                      #129780
                      OzO
                      Deltagare

                        Cooool! 😀 Tackar för det, värmande!
                        Nästa gång blir det Bukowski-style! 🙂

                        PS. Har fortfarande dock inte fixat till bilder till textblaffan…

                        ________________________________________
                        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                        “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                        #129789
                        thomas200sx
                        Deltagare

                          Ozo -> Om det duger med några från OGS (mig) så mejla mig så skall jag leta ut några representativa för träffen och vår goda sammanhållning!

                          #129786
                          Wiklundh
                          Deltagare

                            Vill bara tacka alla för en rolig dag.
                            Bankörning är den absoluta höjdpunkten på året.
                            Tack igen.

                            /Michael

                            #129785
                            ExOrdis
                            Deltagare

                              LAST EDITED ON Aug-25-02 AT 10:12PM (GMT)
                              Vilket beläggning!
                              Ingen bör väl ha upplevt annat att det inte var KÖRA på banan som var aktiviteten för dagen. Lite däck & bromsar + en dunk Aspen racing fuel var det
                              helt klart värt för att få sträcka ut lite utan risk för trötta bilister.

                              Bullernivåer ligger bevisligen inom ramarna oxå, inklusive Silverfisken. 😉

                              Vad det gäller segheten i uppstarten tror jag att det blir betydligt
                              bättre kommande år då vi endast bokar en banträff och sedan kvittar
                              mot andra. Mer krut på den planeringen mao, då bör vi se till att få hjälp med syftningskonor runt hela banan. Förhoppningsvis slopar vi ju även banavgiften för samtliga
                              betalande medlemmar vilket isåfall minskar strulet vid insläppet betydligt.

                              Vad det gäller flaggvakter på Kinnekulle tror jag på att tilldela klubbarna ansvar för enskilda posteringar över hela dagen. Sedan är det som bekant vettigt
                              att ha 1:an bortanför bron bemannad och vid första passet bör 1:ans flaggpost gå ut redan under visningsvarven.

                              Tack själv Jerry & allihop, särskilt Anders i HPC som visade mig ett riktigt bra spår.

                              Ps. Tack vare en handlingskraftig och snabbt agerande Madde, redde dagens “incident” upp sig till att bara gälla damm och lite däcksrensning.
                              RESPECT!

                            Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.