Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13485
    SecretAgentMan
    Deltagare

      Halloj boxerplågare!

      Jag ville passa på att tacka er som dök upp igår, utan deltagare blir det ingen träff… 🙂
      Ni skötte er exemplariskt därute, och bara glada ansikten överallt!

      Som vanligt försenades det en smula på morgonen, första lugna halvtimmen rök, men jag tror inte någon fick sömnlösa nätter över detta – det bevisar bara att man behöver få till en vettig lösning på föranmälan (med flaggvaktsscheman).

      Det enda som egentligen INTE lirade var att få flaggvakterna att komma självmant – skall man behöva ringa och jaga folket?
      Har man valt ett pass så har man…kan man inte komma på utlovad tid får man glatt ordna fram en ersättare (och det ansvaret ligger INTE på arrangören ifråga).

      Jag tror att vi måste jobba på detta, och ha något gemensamt regelverk med 200SX och HPC…ex vis automatisk svartflagg och hemresa om man missar sitt flaggvaktspass utan att höra av sig eller ordna ersättare.

      Jag tror det gäller att vara benhård här, för vi kan inte offra så mycket tid på att jaga folk.

      Jag tror att problemet med att folk skall byta tider fram och tillbaka kan elimineras om man kör det här via webben…föranmälan, passindelning och flaggvaktstider. Då kan de som vill åka tidigt planera sin dag.

      Trots detta lilla strul (och en oförstående BMW ute på banan) så kan ändå dagen summeras på plussidan, korta depåköer, gott om plats på banan, och INGA värre avåkningar.

      Sedan vill jag tacka alla som var med och höll ihop “skutan” – Göran “Ozo” Frölander gjorde ett hästjobb under hela dagen – respekt polarn’! http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/beer1.gif

      Folk man inte får glömma är Kjell “Ordis” Pettersson, Toni D’Angelo, Max Ahston, P-Värsting och sist men inte minst Madde Larsson (tack älskling) – ni är alla OVÄRDERLIGA! (Har jag glömt någon?)

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      Banträffsansvarig SSI

      #129792
      Kraft
      Deltagare

        Jag vill bara tacka för en kanondag på banan, välarangerat som vanligt.

        John Kraft HPC

        #129794
        Niklas
        Deltagare

          >Har jag glömt någon?

          Men jag då?!?! 😀 😉 🙂

          Subaru – All we’ll drive!

          #129795
          Niklas
          Deltagare

            Bilder kommer strax upp på min hemsida…

            Subaru – All we’ll drive!

            #129796
            Niklas
            Deltagare

              BILDER @ http://subaru.frontnet.org/gallery_020824.html

              PS: Tack till GT_PG för åkturen! Åker gärna med i “silverskeden” igen nångång 😉

              Subaru – All we’ll drive!

              #129778
              OzO
              Deltagare

                LAST EDITED ON Aug-26-02 AT 08:29AM (GMT)
                Ställer mig i led och tackar alla inblandade för medverkan och all hjälp!

                Hur trött kan man egentligen vara på en skala? Helt slut på söndagen… Det var kul i lördags, lite stressigt på förmiddagen men eftermiddagen var asakul! Och asfaltsunderlaget var helt perfektemundo! Utförligare text kommer strax till Dagboken…

                PS. Jag såg dig nog Alien! 😉

                :D:):D

                ________________________________________
                http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                #129781
                Strat
                Deltagare

                  Ett tack från mig också till alla som jobbade ihop lördagen. Enormt kul! Med den nya beläggning är kinnekulle definitivt en favorit. Inte för att jag har många att jämföra med men… 😉 Är mer sugen på att komma tillbaka än förra gången om man säger så.

                  Claes

                  #129775
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Jag hoppas att åkturen i Silverfisken var till belåtenhet – trots den något våghalsiga omkörningen av Rustas 😮 (f’låt Stefan 🙁 ).

                    Jag glömde av att vigga åkturer, men det fanns att göra i alla fall…

                    Och Äljen – nästa gång kommer jag personligen att SLÄPA ut din bil på banan…stackarn fick stå parkerad även denna gång.

                    /J

                    Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                    Banträffsansvarig SSI

                    #129797
                    Niklas
                    Deltagare

                      >Och Äljen – nästa gång kommer jag personligen att SLÄPA ut din bil på
                      >banan…stackarn fick stå parkerad även denna gång.

                      Sluta tjafsa och säg var jag köper snygga och billiga hjälmar istället. En till mig och en till tjejen. Nästa gång blir det några turer på det lugna passet! Har nästan övertalat damen om att åka och köra, det du! :p

                      Vill ha (555-)blå hjälm som jag kan sätta SWRT-dekaler på! 😀

                      Subaru – All we’ll drive!

                      #129782
                      Strat
                      Deltagare

                        >Jag hoppas att åkturen i Silverfisken var till belåtenhet – trots den
                        >något våghalsiga omkörningen av Rustas 😮 (f’låt Stefan 🙁 ).
                        >

                        Jorå, det var verkligen inget fel på den åkturen. Har redan prioriterat upp coilovers, kränghämmare och bussningar 😉

                        Claes

                        #129793
                        Rustas
                        Deltagare

                          >Jag hoppas att åkturen i Silverfisken var till belåtenhet – trots den
                          >något våghalsiga omkörningen av Rustas 😮 (f’låt Stefan 🙁 ).

                          Ingen fara…bre´ställ under bron är fräckt…
                          Nästa år blir det inga omkörningar, moddar på G:
                          – Borra luftburken
                          – Hissa kardanseglet
                          – Slå av AC:n
                          – Ta ur stereon
                          – Vaxa benen
                          – Gå ner till 65 profil på däcken

                          Kort sagt, det är dags för OPTIMERING…

                          #129787
                          Dawn
                          Deltagare

                            Var detta sista banträffen, eller blir det nån mer i år? http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/confused/aeh.gif
                            Fick just mina delar till växellådan som ska monteras så fort det bara går. Gör dock inte jobbet själv så det blir inte jag som bestämmer när.
                            Vill så gärna vara med och leka på bana. Vill inte vänta till våren kommer.http://216.40.241.68/otn/sad/loki1.gif

                            Hoppas att det går fort iallafall, nu i veckan helst.
                            Det ska bli så kul igen.http://www.uniquehardware.co.uk/server-smilies/otn/evil/icon26.gif

                            Dr.J hoppas du inte har allt för mycket att göra helgen efter jag är klar med lådan. Då ska pryttlarna äntligen (förhoppningsvis) monteras.

                            /Dawn

                            #129798
                            Niklas
                            Deltagare

                              Varför har inte SSI banträffar på vintern med? “Leka i snölådan” ni vet! 😀

                              Subaru – All we’ll drive!

                              #129776
                              SecretAgentMan
                              Deltagare

                                …vi har haft lite sådana aktiviteter Äljen.

                                😉

                                /J

                                Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                                Banträffsansvarig SSI

                                #129799
                                Niklas
                                Deltagare

                                  >…vi har haft lite sådana aktiviteter Äljen.

                                  Citerar gruppen Twenty4Seven:
                                  “Give me more, give me more…”

                                  Är väl något vi skulle kunna ha igen? Hade varit skoj att snurra runt lite i snödrivorna på en stor öppen yta med en uppstakad bana utan hinder. Så man kan gasa på lite och känna på hur bilen fungerar vid fullt pådrag på halt underlag. Kommer testa bilen till vintern då jag hittar en stor öppen parkering, dock gillar Göteborg de där förädiska cementsuggorna!!! 😮

                                  Subaru – All we’ll drive!

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.