Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35818
    Koffe
    Keymaster

      Dags att starta en eftersnackstråd nu när en helg med alldeles för hög bensinförbrukning och alldeles för lite sömn är till ända.

      Stort tack till styrelsen och alla inblandade för (ännu) en toppenträff! Alltid lika kul att träffa både gamla och nya medlemmar 🙂 Mycket körning blev det i värmen!

      Hoppas vi ses snart igen!

      (Ett par 1:12-varv som fastnade på film: https://youtu.be/BE_NYO9ppYI)

      /Koffe

      #288315
      Fladric
      Deltagare

        Väldigt trevligt!
        Synd bara att det blev lite stressigt för mig, hann knappt säga hej till alla 🙂

        #288312
        fluff
        Deltagare

          Mycket trevlig helg! Första bankörningen för mig avklarad. Nu sitter jag mest och funderar på vilka skivor, ok och belägg jag ska byta till.

          Blev visst ett litet reportage i svt också: https://www.svtplay.se/video/18233646/lokala-nyheter-vasternorrland/svt-nyheter-vasternorrland-3-jun-18-10 , ca 2m34s in.

          #288308
          roadtip85
          Keymaster

            Tack alla som kom för en supertrevlig helg!

            Fan att man inte såg att SVT var på plats så vi hade kunnat visa upp klubben lite mer! 🙂

            #288316
            Grovsnus
            Deltagare

              Det var en riktig höjdarhelg som alltid! Stort tack till styrelsen, vädergudarna och alla som var med, som än en gång fick till en galet rolig helg.

              Och sist men inte minst, vilken fin bil tv-teamet fångade i chikanen 😀

              SSC #1596
              Oyp_Oyp

              #288313
              Vince
              Keymaster

                Ansluter mig till tacktåget. Grym helg med MYCKET körning (bränsleräkning för helgen 4600 kr :D) underbara människor och många skratt. Lite vemodigt men ändå skönt att ha lämnat över posten som reggis för GBG.
                Tack för dessa år och tack till styrelsen för förtroendet och den fina utmärkelsen som årets medlem. Åsa försöker nu sno min klocka ;).
                Hoppas vi ses snart igen d—0.o—b

                #288314
                t1hero
                Deltagare

                  Blev visst ett litet reportage i svt också: https://www.svtplay.se/video/18233646/lokala-nyheter-vasternorrland/svt-nyheter-vasternorrland-3-jun-18-10 , ca 2m34s in.

                  Bra sammanträffande.
                  Var det ren tur eller skicklighet att de fick diplomet i tid? Det hade ju gått åt en hel del koner för att få ned hastigheten i lagliga 70 på hela banan.

                  #288311
                  Koffe
                  Keymaster

                    Banlicensen är som jag förstår bara SBFs “kvalitetsstämpel”. För trackday/konbana/allmän lek så räcker det att försäkringsbolaget (eller ansvarig organisatör?) godkänner banan/flygfältet/parkeringen om jag förstått det hela rätt.
                    Så för oss hobbyåkare tror jag banlicens eller inte är en akademisk fråga 🙂

                    #288309
                    Surbarbro
                    Deltagare

                      Även jag måste ju stå i raden. ???????? ????????
                      Alltid lika kul att se er alla. Tack för all hjälp vi i styrelsen har fått.
                      Gladast är jag väl att vi fick ihop en styrelse. Annas ingen klubb. Det vore väl tragiskt.
                      Nu ska vi bara kämpa på med nästa år.
                      Gå ut på vår hemsida och kolla vad som händer. Det kanske finns något som faller dig i smaken.
                      Självklart, är det fantastiskt om ni kommer med egna förslag.
                      Finns massor som händer i vårt avlånga land. ??

                      #288310
                      Surbarbro
                      Deltagare

                        Haha!
                        Tänkte ju inte på att man inte kan skicka smileys. 😉

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.