• Detta ämne är tomt.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35736
    Daniel666
    Deltagare

      Vill bara tacka denna underbara klubb för allt den är.

      I denna och via denna klubb/grupp har jag skaffat många underbara vänner. Det görs så mycket mer här en vad man gör i andra bilklubbar. Här handlar det inte bara om att vara snabbast på en bana/träff eller att man har ballaste bilen. Här är det gemenskapen som betyder något och det är det som fått mig att bli och förbli medlem här. Kör ju faan inte ens Subaru 😉

      Så en stor eloge till medlemmarna, styrelsen och framför allt alla eldsjälar som gör denna klubb till vad den är.

      Stort tack

      Mvh En Ford tok

      #287889
      Vince
      Keymaster

        Vill bara tacka denna underbara klubb för allt den är.

        I denna och via denna klubb/grupp har jag skaffat från underbara vänner. Det görs så mycket mer här en vad man gör i andra bilklubbar. Här handlar det inte bara om att vara snabbast på en bana/träff eller att man har ballaste bilen. Här är det gemenskapen som betyder något och det är det som fått mig att bli och förbli medlem här. Kör ju faan inte ens Subaru 😉

        Så en stor eloge till medlemmarna, styrelsen och framför allt alla eldsjälar som gör denna klubb till vad den är.

        Stort tack

        Mvh En Ford tok

        Det är få SSC medlemmar som är lika engagerad som du är när du dyker upp på en träff. Det är medlemmar som du som gör att man har fortsatt vara aktiv som regionansvarig i flera år. Du är en underbar människa och kärt vän.
        Jag hoppas att du fortsätter vara med i SSC för en SSC utan Daniel är ingen SSC d—0.o—b

        #287887
        Surbarbro
        Deltagare

          Instämmer med föregående talare.
          Daniel, du förgyller vår tillvaro med din närvaro.
          Som ni andra sa, det finns ju så mycket mer än ban- och däcksparkarträffar.
          Det görs ju mycket runt om och man binder mycket gemenskap. Får många underbara vänner.:)
          Jag kommer att göra allt för att klubben ska leva vidare. Det bästa jag har gjort, när jag gick in i klubben. Ni kommer att få dras med mig i all evighet.
          Kommer sen med min rallyblå rullator. 😉

          #287888
          bobban
          Deltagare

            Puss påre ?????

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.