Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13502
    honkster
    Deltagare

      Hej!

      jag har precis lagt handpening på en kompromisslös impreza gt, det känss så grymt! Har alltid drömt om det…Men nog om det.
      Så här är det; jag bor nämligen i Åre, och där har vi en ganska stor sjö där det förekommer bilaktivitet väldigt ofta under vintertid. Nästan hela vintern finns det en upplogad bana som e runt en 1,5 kilometer…Skulle det inte vara kul och lärorikt och kanske försöka ordna så att alla subaru freaks får sig en dag på sjön? Om intresse för detta finns så skulle jag kunna gräva lite djupare och fixa detta!

      Låter det som en skön grej?

      #129977
      Niklas
      Deltagare

        Låter väldigt skoj, synd att det är så himla långt bort. Är i Dalarna under julhelgen men det är ändå ungefär 50mil till.

        http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif Subaru – All we’ll drive! http://subaru.frontnet.org/images/dump/smiley/other/alien.gif

        #129973
        Subbarist
        Deltagare

          Håller med Äljen, skulle vara jävligt kul att göra detta men synd att det är så långt bort bara 🙁

          Subbarist javisst!

          #129968
          Subbahenke
          Deltagare

            Kom igen nu, vi pratar heldag på isen. Blir det ett gäng kommer jag…

            Henke(Eisgeschellshaftsfuhrer)

            #129975
            Kopparberg
            Deltagare

              Brukar finnas bana ploga på varenda sjö häromkring bara det blir lite kallgrader.
              Finns det intresse av detta så kan, man kolla på detta lite längre fram.
              12 mil till västerås, 8 till Borlänge, 8 till Örebro och 35 mil till göteborg tror jag.

              #129967
              SecretAgentMan
              Deltagare

                Jag är på om man slipper åka över halva Sverige för att åka på lite is.
                😉

                /J – som blivit bekväm

                Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                Banträffsansvarig SSI

                12,726 @ 177,17 😀

                #129976
                Kopparberg
                Deltagare

                  Kan väl vara smidigt och ta det på vid dina gamla hemtrakter.
                  Det finns ju lite olika alterinativ på ställen att åka på.
                  Det finns ju boende till vettiga pengar också om man skulle ta 2 dagars med gocart åkning på spolad bana också, då jag tror de skulle göra det i Grängesberg.

                  Något att fumdera på.

                  /stefan

                  #129972
                  christopher
                  Deltagare

                    fraSSe

                    Wuiiipii! is åka!! 🙂
                    Jag kommer, men helst 20 mil radie från Tokholm.
                    Kan kanske fixa lite beggade 15″ rally sulor (Avon el liknande) till bra pris om någon är intreserad? Inte nya men de flesta dubben kvar
                    /
                    fraSSe

                    #129969
                    LegacyLarsa
                    Keymaster

                      Is låter spännande, jag är på, dalarna låter bra eller där omkring, bästa vore om man kunde låna/hyra nån stuga inärheten

                      /Larsa

                      #129970
                      Toni
                      Deltagare

                        Jag är också på – även om det blir Åre! OK, det är långt men om vi tar med skidorna också och tar några dagar kompledigt så blir det helt klart värt en resa.
                        Jag åker hellre långt till säkra isar än tar några risker alltför långt söderut. Såg bilderna häromvintern på den Estniska STI:n som kört ner i en isvak…

                        #129974
                        Subbarist
                        Deltagare

                          Så många STin som de har i estland så är det ingen fara 😉

                          Subbarist javisst!

                          #129971
                          Wiklundh
                          Deltagare

                            Jag är på.

                            /Michael

                          Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.