- Detta ämne har 9 svar, 1,458 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 3 månader sedan av Boboo.
-
FörfattareInlägg
-
26 augusti, 2002 kl. 20:22 #13486BobooDeltagare
Är det nån som ska dit? Men det kanske är dåligt med det nu eftersom många har vart på kullen för inte så länge sen. Då man inte kunde komma dit själv för jag åka dit nu istället. Fast hade gjärna sett lite Imprezor där!
27 augusti, 2002 kl. 17:22 #129805BobooDeltagareEn dag på racerbanan menar jag såklart!
Hjärnsläpp!27 augusti, 2002 kl. 17:53 #129802SecretAgentManDeltagare…varför slanta upp flera hundralappar för att köra 3 varv, för att sedan ställa sig i kö igen….när man kan åka på en RIKTIG banträff med klubben?
Jag personligen tycker att denna träffen går FETBORT, men det är ju jag det.
😀
/J
Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
Banträffsansvarig SSI
27 augusti, 2002 kl. 18:00 #129809SubbaristDeltagareHåller med Dr.J! Mycket bättre med klubbens träffar Har bara varit på en i och för sig. Kinnekulle, summa sumarum är att man fick köra 15 mil runt banan :7 på grund av ett jävligt schysst arrangemang från hårt slitande styrelsemedlemmar (exl jag), nu när man vet hur det går till så kan ni nog räkna med mer hjälp från mig nästa sommar!
Subbarist javisst!
28 augusti, 2002 kl. 08:46 #129806BobooDeltagareNu va det ju så att jag inte hade möjlighet att komma till klubbens träff på kullen. Om jag hade kunnat hade jag naturligtvis åkt dit. Jag har inte lust att åka massa mil till ex. Sviesta(som inte ens är en godkänd racingbana), då man har begränsad ekonomi som student!
Det är ju trots allt ett stort arrangemang med mycket bilar och folk. Alltså fins det antagligen en del roligt att se på.
28 augusti, 2002 kl. 10:17 #129804GT_PGDeltagareähh lägg av.. det e en mkt bra träff
jag åker dit för att kolla på bilarna..
.. men även på alla tokar som kör runt/av banan
(du dr.J .. vet väl hur det e o stå o bara kolla..hehe
… de kan behöva en p-vakt)samt att per eklund skall köra med sin
pikes-peak-bil (ok saab.. men det är
väl prodrive som gjort fyrhjulsdriften)förra året träffades vi vid preem-macken
en stund innnan .. så att vi kunde parkera
bredvid varann … inte dumt… bara gayigt..
(Äljen: skall du stå med baken ut då eller?)försök att anmäla er nu.. det har iofs
gått ut.. men prova..
http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=28379&bildnamn=top_02_motorsport.gif&vilken_etta=Motorsport&avdelning=2/GT_PG
28 augusti, 2002 kl. 10:38 #129803SecretAgentManDeltagareJadu PG….någon var ju tvungen att hålla i rodret åsså….det finns gott om jobb till nästa träff om du är sugen. 😉
Och pilen laddade så uschligt dåligt med ett 2 cm stort öppet hål i grenröret. 😀
Jag kan dock hålla med dig, om man INTE åker dit för att köra på banan kan det säkert vara kul.
😉
/J
Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
Banträffsansvarig SSI
28 augusti, 2002 kl. 11:04 #129810NiklasDeltagareBaken ut? Gayigt? Vad är detta för snack? Har du gått och blivit homosexuell sedan du inte fick omkull tjejen i EVOn med din enorma…………charm?! :p
En tur till Kullen i år får räcka för min del…nästa månad har jag inte ens råd att titta på min bil… :'(
Subaru – All we’ll drive!
28 augusti, 2002 kl. 16:32 #129808doubleosevenDeltagareJag funderar fan oxå på att dra dit! När har ni planerad ankomst?
RiB
1 september, 2002 kl. 19:06 #129807BobooDeltagareJag kommer nog att vara där hela dan på lördagen iaf. Jag kommer antagligen synas som en av instruktörerna där.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.