Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13486
    Boboo
    Deltagare

      Är det nån som ska dit? Men det kanske är dåligt med det nu eftersom många har vart på kullen för inte så länge sen. Då man inte kunde komma dit själv för jag åka dit nu istället. Fast hade gjärna sett lite Imprezor där!

      #129805
      Boboo
      Deltagare

        En dag på racerbanan menar jag såklart!
        Hjärnsläpp!

        #129802
        SecretAgentMan
        Deltagare

          …varför slanta upp flera hundralappar för att köra 3 varv, för att sedan ställa sig i kö igen….när man kan åka på en RIKTIG banträff med klubben?

          Jag personligen tycker att denna träffen går FETBORT, men det är ju jag det.

          😀

          /J

          Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

          Banträffsansvarig SSI

          #129809
          Subbarist
          Deltagare

            Håller med Dr.J! Mycket bättre med klubbens träffar Har bara varit på en i och för sig. Kinnekulle, summa sumarum är att man fick köra 15 mil runt banan :7 på grund av ett jävligt schysst arrangemang från hårt slitande styrelsemedlemmar (exl jag), nu när man vet hur det går till så kan ni nog räkna med mer hjälp från mig nästa sommar!

            Subbarist javisst!

            #129806
            Boboo
            Deltagare

              Nu va det ju så att jag inte hade möjlighet att komma till klubbens träff på kullen. Om jag hade kunnat hade jag naturligtvis åkt dit. Jag har inte lust att åka massa mil till ex. Sviesta(som inte ens är en godkänd racingbana), då man har begränsad ekonomi som student!

              Det är ju trots allt ett stort arrangemang med mycket bilar och folk. Alltså fins det antagligen en del roligt att se på.

              #129804
              GT_PG
              Deltagare

                ähh lägg av.. det e en mkt bra träff
                jag åker dit för att kolla på bilarna..
                .. men även på alla tokar som kör runt/av banan
                (du dr.J .. vet väl hur det e o stå o bara kolla..hehe
                … de kan behöva en p-vakt)

                samt att per eklund skall köra med sin
                pikes-peak-bil (ok saab.. men det är
                väl prodrive som gjort fyrhjulsdriften)

                förra året träffades vi vid preem-macken
                en stund innnan .. så att vi kunde parkera
                bredvid varann … inte dumt… bara gayigt..
                (Äljen: skall du stå med baken ut då eller?)

                försök att anmäla er nu.. det har iofs
                gått ut.. men prova..
                http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=28379&bildnamn=top_02_motorsport.gif&vilken_etta=Motorsport&avdelning=2

                /GT_PG

                #129803
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  Jadu PG….någon var ju tvungen att hålla i rodret åsså….det finns gott om jobb till nästa träff om du är sugen. 😉

                  Och pilen laddade så uschligt dåligt med ett 2 cm stort öppet hål i grenröret. 😀

                  Jag kan dock hålla med dig, om man INTE åker dit för att köra på banan kan det säkert vara kul.

                  😉

                  /J

                  Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                  Banträffsansvarig SSI

                  #129810
                  Niklas
                  Deltagare

                    Baken ut? Gayigt? Vad är detta för snack? Har du gått och blivit homosexuell sedan du inte fick omkull tjejen i EVOn med din enorma…………charm?! :p

                    En tur till Kullen i år får räcka för min del…nästa månad har jag inte ens råd att titta på min bil… :'(

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #129808
                    doubleoseven
                    Deltagare

                      Jag funderar fan oxå på att dra dit! När har ni planerad ankomst?

                      RiB

                      #129807
                      Boboo
                      Deltagare

                        Jag kommer nog att vara där hela dan på lördagen iaf. Jag kommer antagligen synas som en av instruktörerna där.

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.