• Detta ämne har 174 svar, 22,411 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av edbe.
Visar 10 inlägg - 166 till 175 (av 175 totalt)
  • Författare
    e30powerdyne
    Deltagare

Haha, tack antar jag!

För att höja spänningen inför “tvåan” så hittade jag denna bild på garaget…

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sorgligt:(

edbe
      Deltagare

En uppföljare närmar sig…Brorsan och jag har bestämt oss för att skaffa “leksak” inför sommaren. Impreza är ett av alternativen. Budgeten är begränsad till Max 90k och då ska det vara en fin impreza. Vi är lite sugna på att testa Honda civic type-r (04-05) eller något annat kul. Tanken är att vi ska köra bilen på bana så väghållningen är viktigare än effekten. Kanske är fel forum men har ni några andra tips på roliga bilar i 50-70 tusen kr klassen?

edbe
        Deltagare

Dubbelpost

Marcus_petersson
          Deltagare

En uppföljare närmar sig…Brorsan och jag har bestämt oss för att skaffa “leksak” inför sommaren. Impreza är ett av alternativen. Budgeten är begränsad till Max 90k och då ska det vara en fin impreza. Vi är lite sugna på att testa Honda civic type-r (04-05) eller något annat kul. Tanken är att vi ska köra bilen på bana så väghållningen är viktigare än effekten. Kanske är fel forum men har ni några andra tips på roliga bilar i 50-70 tusen kr klassen?

Tjena.

Jag har en impreza type-r tillsalu om någon månad om intresse finns 🙂 Håller precis på att renovera motorn efter lager ras. Bilen är i fint och tight skick.

http://www.garaget.org/?car=317826

skicka pm om intresse finns 🙂

// Marcus Petersson

edbe
            Deltagare

Dp

edbe
              Deltagare

Hade kunnat vara intressant men min andra hälft har starka åsikter kring säkerheten och högerstyrda bilar

nossnoJ
                Deltagare

Iafkå

Kkk

Beaver
                  Deltagare

Fan va grymt att du vågar dig på en sånhär
                    bil att skruva på första gången, hade skaffat impreza igen i så fall, grym väghållning och väger inte allt för mycket!

edbe
                    Deltagare

Vi köpte en mx5 som va riktigt rolig faktiskt. Saknar dock boxerljudet, turbon, blue mica, och fyrhjulsdriften. Letar nu efter en impreza igen. GT eller äldre Sti med ratt på vänster sida.

Beaver: skruvandet va ju av lite mindre avancerad sort så så modigt tycker jag inte tt det va 🙂

edbe
                      Deltagare

Kommer att hämta en “ny” bil precis innan jul. Blir ek bra julklapp till familjen 😉

Sti 2002 4500mil.

Visar 10 inlägg - 166 till 175 (av 175 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.