Har fått erbjudande att köpa ett par fälgar med ET40. Passar detta på en Impreza GT (med innerlisten)..??
Vill inte gärna ha en massa gissningar om det passar eller ej utan ett ja eller nej.
Tacksam för snabbt svar =)
//Wehlin – Som sökte men inte hade tid att leta genom alla 180 trådar som hittades 😉 🙂
Hur kan du begära specifikt svar när du inte ger specifik info.
Generellt Nej.
Dock passar ex Audis plåtfälg 16″x6(?)” med Et 38 tror jag, vanligt att ha till is-däcken.
Tjenna..!Har fått erbjudande att köpa ett par fälgar med ET40. Passar detta på en Impreza GT (med innerlisten)..??Vill inte gärna ha en massa gissningar om det passar eller ej utan ett ja eller nej.Tacksam för snabbt svar =)//Wehlin – Som sökte men inte hade tid att leta genom alla 180 trådar som hittades 😉 🙂
Vadå inte specifik info?Om ET40 passar på GT?Alufälg till sommardäck då :DMed generellt sett menar du? Kommer inte riktigt ihåg men ska de va 45 för o passa?MVHWehlin
E det inte lite lustigt att man behöver så snabba svar om ET till en Imprezafälg när man sålt sin kokare och köpt en Audi?? 😉 😛 /Andreas, Skåne, Kristianstad”The speed was good, but the corner was too tight” – J. KankkunenSS 2007 1.31.10 GTSS 2008 Flat Out!
Hehe, en polare som köpte min så jag hjälper han att skaka fram sommarskor 😀
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.