SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning ET 40? Snabbt svar tack.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Wehlin
    Deltagare

Tjenna..!

Har fått erbjudande att köpa ett par fälgar med ET40. Passar detta på en Impreza GT (med innerlisten)..??
      Vill inte gärna ha en massa gissningar om det passar eller ej utan ett ja eller nej.
      Tacksam för snabbt svar =)

//Wehlin – Som sökte men inte hade tid att leta genom alla 180 trådar som hittades 😉 🙂

Adam K
      Deltagare

Hur kan du begära specifikt svar när du inte ger specifik info.
        Generellt Nej.
        Dock passar ex Audis plåtfälg 16″x6(?)” med Et 38 tror jag, vanligt att ha till is-däcken.

Tjenna..!Har fått erbjudande att köpa ett par fälgar med ET40. Passar detta på en Impreza GT (med innerlisten)..??Vill inte gärna ha en massa gissningar om det passar eller ej utan ett ja eller nej.Tacksam för snabbt svar =)//Wehlin – Som sökte men inte hade tid att leta genom alla 180 trådar som hittades 😉 🙂

Wehlin
        Deltagare

Vadå inte specifik info?
          Om ET40 passar på GT?
          Alufälg till sommardäck då 😀

Med generellt sett menar du? Kommer inte riktigt ihåg men ska de va 45 för o passa?

MVH
          Wehlin

Palm
          Deltagare

Vadå inte specifik info?Om ET40 passar på GT?Alufälg till sommardäck då :DMed generellt sett menar du? Kommer inte riktigt ihåg men ska de va 45 för o passa?MVHWehlin

Bredden på fälgen är ganska intressant i frågan 😉

Wehlin
            Deltagare

Haha, får väl gå här hemma o dammsuga med svansen mellan benen nu då 😀
              Tänkte inte alls på det. Undersöker som Sherlock och återkommer 😀

EDIT: 7*17″ är dom!

Adam K
              Deltagare

Now you’re talkin’.

Möjligen med rullade skärmar.

NickeH
                Deltagare

Jag har ET 47 men det är iofs 17 x 7,5(215) men de slog i så jag svarvade bort 5 millimeter av bakkanten på fälgen. Nu är dom perfekta(nästan).

/N – kompisar med svarv är bra att ha 🙂

Desen
                  Deltagare

E det inte lite lustigt att man behöver så snabba svar om ET till en Imprezafälg när man sålt sin kokare och köpt en Audi?? 😉 😛

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
                    SS 2008 Flat Out!

Wehlin
                    Deltagare

E det inte lite lustigt att man behöver så snabba svar om ET till en Imprezafälg när man sålt sin kokare och köpt en Audi?? 😉 😛 /Andreas, Skåne, Kristianstad”The speed was good, but the corner was too tight” – J. KankkunenSS 2007 1.31.10 GTSS 2008 Flat Out!

Hehe, en polare som köpte min så jag hjälper han att skaka fram sommarskor 😀

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.