SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Fälgcentrum kåpor?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Viom
    Deltagare

Hej.

Har varit medlem i klubben nu ett litet tag men enbart läst utan att posta något här på forumet så det här blir premiär :-). Nu till mina frågor. Har lyckats att tappa en fälgcentrum kåpa till en av mina Rota fälgar. Finns det några andra fina kåpor att få tag på till våra bilar eller är det att försöka få tag på en ny ifrån återförsäljare som gäller?
      Är även på gång att uppgradera bromsarna. Såg att bromsmannen.se hade en uppsättning skivor o belägg till en rätt skaplig peng. Har någon erfarenhet av dessa eller rekomenderas det andra gejer. Det ska hålla för lite bana samt gatåkning. Gäller för övrigt en wrx 01. 🙂

Pasi_k
      Deltagare

Hej. Har varit medlem i klubben nu ett litet tag men enbart läst utan att posta något här på forumet så det här blir premiär :-). Nu till mina frågor. Har lyckats att tappa en fälgcentrum kåpa till en av mina Rota fälgar. Finns det några andra fina kåpor att få tag på till våra bilar eller är det att försöka få tag på en ny ifrån återförsäljare som gäller?Är även på gång att uppgradera bromsarna. Såg att bromsmannen.se hade en uppsättning skivor o belägg till en rätt skaplig peng. Har någon erfarenhet av dessa eller rekomenderas det andra gejer. Det ska hålla för lite bana samt gatåkning. Gäller för övrigt en wrx 01. 🙂

Klubbsponsorn Peansweden har bra grejer , samt vi har rabatt där. 😀

Viom
        Deltagare

Okej, får ta och kolla upp vad de har att erbjuda. Har löst sig mej centrumkåpan också. 🙂 / Henke

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.