Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34922
    Hyena
    Deltagare

      Nu var det ett tag sedan men jag har funnit på vilket stuk jag vill ha på fälgar på min GF8. stuket jag vill ha är rota grid men vad jag fattat är det inget som går att fixa utan mer invasiv behandling av skärmar utöver rolling.
      Hur är det med japan racing JR3? de är ju hyfsat lika men verkar ha vettigare diomensioner .. några tips någon?:):)

      #283587
      Hyena
      Deltagare

        finns det ingen allsmäktig fälgexpert man kan höra av sig till o bara reda ut hur man ska göra? eller en butik som kan på riktigt. eller måste man åka o visa upp bilen?

        #283592
        Vita_Vargen
        Deltagare

          Finns det inte en 7,5″ version av Grid som borde passa med valsade skärmar? 🙂

          Edit: Här finns dom, ET48 är väl de bästa men ET45 borde funka utan problem
          http://www.driftworks.com/rota-grid-in-bronze-17×7-5-5x100mm-et45.html

          #283590
          ThomasG
          Deltagare

            Jag har Japan Racing JR3-or på min Forester, 17×9″. Såg ut som att du bor i Stockholm, om du vill komma förbi och testmontera en fälg är du välkommen,jag bor på södemalm, är hemma de flesta kvällar. Jag nås på 070 415 30 91. Mvh Thomas

            #283588
            Hyena
            Deltagare

              Jag har Japan Racing JR3-or på min Forester, 17×9″. Såg ut som att du bor i Stockholm, om du vill komma förbi och testmontera en fälg är du välkommen,jag bor på södemalm, är hemma de flesta kvällar. Jag nås på 070 415 30 91. Mvh Thomas

              Ja vad schysst av dig. Kommer få tillbaka bilen från jrm på onsdag troligen o sen ska den in o få ny plåt i bakskärmarna så onsdag torsdag skulle va perfekt. Då har jag koll på hur mycket jag behöver be dom valsa sen

              #283589
              Hyena
              Deltagare

                Finns det inte en 7,5″ version av Grid som borde passa med valsade skärmar? 🙂

                Edit: Här finns dom, ET48 är väl de bästa men ET45 borde funka utan problem
                http://www.driftworks.com/rota-grid-in-bronze-17×7-5-5x100mm-et45.html

                Tackar o bugar. Ska genast kolla upp

                #283591
                ThomasG
                Deltagare

                  Ja vad schysst av dig. Kommer få tillbaka bilen från jrm på onsdag troligen o sen ska den in o få ny plåt i bakskärmarna så onsdag torsdag skulle va perfekt. Då har jag koll på hur mycket jag behöver be dom valsa sen

                  Jag drar på semester nu på lördag, tillbaka lördagen efter, så veckan efter funkar
                  -Thomas

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.