Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #256
    Imp
    Deltagare

      Polarn fick köra min bil idag.. skulle parkera brevid en statsjeepsakg.. Den bilen lyfte vi med framdelen Resultat? Fiin repa i plastkofongar grejan 🙁
      ca 6 cm lång 1 cm bred fan fan fan fan fan

      #36502
      Aquila
      Deltagare

        AJ!
        Jag pajade farsans framskärm en gång när jag backade ut ur garaget, vet hur det känns. Visserligen var det jag gjorde lite grövre(läs: inbucklad framskärm typ 3 cm och repa som var lika bred som lång på typ 20 cm…) Så nu vet ni alla om det, har redan tagit en massa skit för det, vill inte ha mer!
        /Aquila
        NOW in upgraded version WITH Wheels!

        #36498
        Practos
        Deltagare

          det här med att låta andra testa bilen lite…när jag köpte bilen hade jag inga problem med det men när jag upptäckte att varken farsan (som kört de flesta märken och aldrig tagit sönder bilar) och syrrans man (som är tullspanare och har gått flera avancerade utbildningar tillsammans med polisen i körning) inte visste hur man ska växla korrekt när man trycker på lite så tänkte jag om…en polare frågade igår ifall han får prova subban nu efter Tek2 uppgradering och jag sa att han får nog först byta sin volvo mot en sportigare variant och bli van med mer hästar i stallet innan han får prova. Under vintertid kommer jag aldrig att låna ut subbban till någon, alldeles för svårt med 4wd och turbo för de som inte är vana har jag kommit fram till.

          /mina 2 ören

          #36505
          Niklas
          Deltagare

            Jag låter bara tjejen köra, men hon har ifs inte kört den på några månader nu. Far provade den en gång och min svåger har kört den en gång. Men nu krävs det något mycket speciellt om nån skall få prova. It’s mine…! 😮

            Subaru – All we’ll drive!

            #36503
            Aquila
            Deltagare

              Grattis Alien!
              Jag har fått prova Ristos(Subbarist) subba en gång. Jag säger bara, det är nåt speciellt med Subaru!

              /Aquila
              NOW in upgraded version WITH Wheels!

              #36500
              Subbarist
              Deltagare

                Och se här nu vad som hände med kopplingen 😉

                Subbarist javisst!

                #36504
                Aquila
                Deltagare

                  *ASGARV*
                  Du har inte frågat om jag kunde vara din syndabock!
                  /Aquila
                  NOW in upgraded version WITH Wheels!

                  #36499
                  Practos
                  Deltagare

                    >Polarn fick köra min bil idag.. skulle parkera brevid en
                    >statsjeepsakg.. Den bilen lyfte vi med framdelen Resultat? Fiin repa i
                    >plastkofongar grejan 🙁
                    >ca 6 cm lång 1 cm bred fan fan fan fan fan

                    Imp, vars är du bosatt, såg en röd subba med lite lackskador här i Lule….din?

                    #36501
                    Imp
                    Deltagare

                      >>Polarn fick köra min bil idag.. skulle parkera brevid en
                      >>statsjeepsakg.. Den bilen lyfte vi med framdelen Resultat? Fiin repa i
                      >>plastkofongar grejan 🙁
                      >>ca 6 cm lång 1 cm bred fan fan fan fan fan
                      >
                      >Imp, vars är du bosatt, såg en röd subba med lite lackskador här i
                      >Lule….din?

                      Nej jag bor i solna sthlm å har en blue mica så den va inte min:)

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.